пʼятниця, 25 жовтня 2013 р.

Трьохачковий



Я ніколи не любив змагання, мені завжди здавалось що умови дурні, судді упереджені або продажні, коротше "хозяйкаблядьітортгавно". Єдине що мені подобалось це вирішення задач по алгебрі та геометрії на швидкість у школі, типу хто перший. Ну звісно першим був майже завжди я. Про що йдеться??
Всі ці змагання та змагарі жорстко прив'язані до еволюції. Будь яка перемога надасть тобі кращі землі, цьолочек - шанс подовжити свою успішну комбінацію генів. І це не просто так, це вам панове і є темний бік піраміди Маслоу з хлєбоу, про який вони не дуже лю-блять розказувати. Суть в тому що гривня внизу піраміди коштує значно дорожче ніж зверху. Значно більше енержи жере, та гривня та битися за неї треба люто та насмерть.
Тобто, щоб заробити 3к гривень внизу треба єбошити як папакарла цілий місяць, наприклад ти прибиральник. Але зверху для тих 3к тре лише пальчиком поворухнути, і те не завжди. Просування по цій дробині успіху і є та сама еволюція, але вже соціальна.
Мені дууже смішно коли діти на розум кажуть що гроші у стосунках не важливі, головне моркоффь. Дуже смішно. Так, абсолютно не важливо живеш ти у курортній зоні або у курятнику біля атомної станції. Абсолютно не важливо їси ти корисні натуральні продукти або хімічне лайно "падішевлє. Так само не важливо можеш ти собі дозволити якісні медицинські послуги або тебе долєчат до смерті наші бидлолікарі. Хіба це важливо пересуваєшся ти містом у безпечній іномарці з фільтром повітря чи збираєш хвороби у маршрутці. Це все звісно дрібниці, якщо є ЛЮБООВ!! А де та любов, тіки кіно знає.
Так цей.. з цими пірамідами все ясно начебто. Тут або перемагаєш, або тебе перемагають, третього нема.
Але для тих хто користується розумом рано чи пізно стане зрозумілим що рішає у цих всих моментах ККД - коефіцієнт корисної дії. Ті самі 3к гривен, при тому що в цьому випадку не має значеня куди тебе Маслоу поставить, бо ккд вираховується стосовно твого лейвелу. Якщо сказати по простому - все залежить від того яка користь тобі або суспільству від твоєї діяльності., будь яких дій. До речі глянте "Філософів" там намагаються це розжувати хоча і не дуже успішно.
Зрозуміло, звідки беруться "бєзцєльнопрожитиїгоди??
Ще таке було, я у 20 років вже заробляв стільки за місяць, скільки звичайний люмпен заробляє за рік, займався потрохи благодійностю та інші соцвідповідальності. Тому мене дуже бісило коди якась некчема вважала що може мене повчати життю, казати мені ти а я повинен йому викати, бо він абсолютно бездарно прожив вдвічі довше ніж я.
ККДешечка, любі мої КакаДе))!!

Що скаже на це все Сірість??
Нам любі друзі все те абсолютно пох, бо у нас нема пірамід, нема ккд, дія вимірюється іншими мірялками. Для нас що у майбутнє ломанути що у минуле - однохуйствєнно.

*Чому я в ту сірість такий влюбльонний))* 

Немає коментарів:

Дописати коментар