четвер, 4 квітня 2013 р.

спразничкам



В цей пречудовий день мені б дуже хотілося подефірамбити Сірості.

Що таке Сірість для мене?? Для людини яка пройшла крізь релігію, розчарувалась в віруючих, а згодом і в самому бозі, але яка не змогла повернутись до примітивного пєздуховного, тваринного, існування??
Для мене відкриття Сірого Джерела є подією яке важко переоцінити, для мене це все.
Для мене це та Воля, яка дорожча за смерть. Це майже не можливо зрозуміти, якщо ти не займаєшся серйозно езотерикою. Що таке духовна свобода?? Як це пояснити.. можу лише сказати що духовна свобода найвишча зі всіх існуючих свобод. Так само як багато хто з українців розриваються між бажанням жити нормальним, заможним життям та при цьому кохати свою Батьківщину  так само, але в значно більшій мірі, зі значно глибшим почуттям, переживає цю драму езотерик, який з одного боку бажає бути духовно щасливим, а з іншого змушений жити під гнітом жорстких ієрархій які вважають людей за скотів.
Але хто шукає той знаходить, так і у моєму житті сталося диво, коли в одному зі своїх виходів у 4й вимір, я знайшов ці двері.
З того часу моє життя кардинально змінилося.
Я не просто звільнився з рабства, я отримав найпотужніший в світі потенціал для творчої самореалізації. Сірий світогляд звільнив мене від омани, брехні яка закладена в нас на інстинктивному рівні, від бродіння у темряві, від засліплення світлом. Я отримав невичерпану криницю мудрості та сили, моє духовне зростання почало потужно прогресувати. Те, на що я витрачав десятиріччя, у сіромі вимірювалась роками а іноді і місяцями активних медитацій.

Тому в цей святковий день, найвищою радістю для мене є сіре сповнення, і саме сповнений цим я максимально є щасливий.

Міць!! 

3 коментарі:

  1. Щось немає в мене відчуття, що тепер ці статті "носять пасивний характер опису..." Надихають так само. Вітаю і знову дякую)) Оля.

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю з минулим днем народження ! Dekora

    ВідповістиВидалити
  3. Барма,а можна назвати сірих Абсолютом Уваги(на всіх рівнях)?Тому і нема коли проявляти емоції. Аня)

    ВідповістиВидалити