вівторок, 26 березня 2013 р.

Куди



Який сенс людині переміщатись в просторі??

В стародавні часи ми були змушені мігрувати тому що знищували навколо себе тварин та рослини якими харчувались та використовували в господарстві. Після того як ми спромоглися все необхідне вирощувати така необхідність відпала.  На перший план вийшла потреба в культурній міграції, люди почали шукати долю (себе) в інших культурах, на інших територіях  Зараз це також присутнє, плюс туризм - пошук нових вражень. Який в цьому сенс?? Сенс в отриманні нових знань, почуттів, реалізації нових можливостей. Робота, відпочинок, навіть секстуризм - ось головні чинники які штовхають тебе на те щоб пакувати чумодан *нучумаданпогоді!!*

З появою цих ваших інтернетів ми мандруємо просторами мережі щоб отримати нові знання - з'явився новий віртуальний вимір. Для чого це все?? Щоб було краще, веселіше та цікавіше жити. П'ять сєк потрібно щоб мотанутись на серваки сішіа щоб почитати бложик барми, який сам туди ходить щоб щось там нашкрябати на жорсткому диску компаніі Гугля. Таке життя..

Але ось про що хочеться сказати. Колись у мене була приятелька, вона мала дар пророка і якось таке видала одного разу: Я зрозуміла Барма, твою суть. Тобі б оце лежати в якісь рідині та управляти світом - ось який ти і це те чого ти прагнеш. Це звісно фрагментарність, але є в цьому певний сенс.
Колись, дуже давно, я спробував зрозуміти що штовхає мене сідати за кермо або просто виходити на трасу підіймати руку та їхати світ за очі. Що це?? Маю бажання рухатись. Причин для цього нема, бо у мене все є в достатку під рукою, що це?? І я зрозумів що це чисте бажання руху. Звідки воно в мені??
З часом цей ресурс я адаптував собі на користь, тому необхідність у подорожах відпала сама по собі. Я навчився переміщати свою свідомість в просторі за рахунок медитації, тому двигати тушку вже не так цікаво. Додайте до цього той факт що куди б ти не поїхав ти там той самий, а зовні теж картина принципово не змінюється - сильний жере слабого і так було, буде завжди. Нудно.

Саме переміщення в духовному світі є максимально ефективними для духовної людини. Саме в таких подорожах ти можеш отримати такі знання що не в якому потягу, літаку, ірландському пабі, америконському діснейленді. японському хуторі тобі не дадуть та на хліб не намажуть.
Інший вимір інші можливості. Ось це і є та справжня причина, той стукіт який кличе тебе в дорогу. І це дійсно збуджує та захоплює.

1 коментар: