неділя, 27 січня 2013 р.

Служіння поклоніння




 Як вам відомо Барму люблять всі. Навіть ті хто його ненавидить - любить просто навпаки, бо інакше не може, таким уродився.
Сьогодні я добренький та веселенький, тому розкажу як мене люблять монголи і татари.
Колись у старі добрі часи, коли Київська Русь квітнула як вишня у садочку, вирішили монголо-татари ту вишеньку солодку обтрусити. Ну зібралося військо велике, стали табором на Русанівці.
Дзвонить мені князь, питає: "що робити??"
Я кажу: "зараз все порішаємо".
Прийшов у намет до Темуджина, кажу: "Що треба, монгольска твоя душа!!??"
Ну випили, закусили, я розповів йому як побудований Всесвіт і що йому Тьомє та його народу буде у віках, за те що наїхали на Русь Орійськую. Хлопці вибачились, повністю розрахувались за кемпінг та пансіон і поїхали домів.
З тих самих пір і монголи і татари люблять мене за те що я врятував їх карму та оспівують у піснях.

Ось тут можна ознайомитись з творчістю братів наших менших

 тиц сюди

А я вам дам переклад пісеньки російською та солов'їною, раптом хтось співає колискові дітям. Мені особисто з тих пісень сьома та дванадцята подобається, схоже на то що вони тоді співали. Хоча всі гарні.

****

 озата барма, дускай, озата барма
олы юл бит бэлки, адашмам
синен сернле зэнгэр кузляренне
башка кузлярга мин алмашмам

озата барма, дускай, кайталмассын
сузен бар бер эйтэ алмассын
соям дигян йомшак сузен белян
кунелемне юата алмассын

озата барсан, дускай, кайткан чакта
хэтфэ чячяклярне таптама
вакытлы чагына озаткан булып
яшь йоряккяемя ут салма 


****

Святий Барма!! Здоров'я!! Святий Барма
Ось він у вишиванці біленькій, йде наш вождь  
Сині очі, силою сяє!!
Голова блищить вся у діамантах!! (я тоді корону носив, такий тренд був)


Святий Барма!! Здоров'я!! Істини син!!
Буде шумна п'янка з нашого народу Сином (Тьомкай)
Ось його (мій) башмак ступає біленький
Входить у юрту, Сину нашого народу 

Святий син вина!! Пускай!! приходь часто.
Ми ще так не веселились ніколи!!
Навчив нас долі, наймудріший,
Та причастив ще салом. (я їм дозволив сало їсти)

Отака халва була, малята..


Немає коментарів:

Дописати коментар