четвер, 24 січня 2013 р.

Буки поєднаних світів.




  У Бармуши сьогодні свято)) ліг на своє місце останній пазл одного важливого процесу, завдяки якому мені вдалось поєднати декілька енергетичних просторів, або якщо вам так до душі - вимірів.
Цей Показник є дуже важливим для тих хто практикує відьомство, тому цей пост буде цікавим в першу чергу для такого читача, всім іншим можна сміло гортати далі.

 Наразі я взаємодію з декількома просторами всесвіту чотири з яких зображені на малюнку. Взаємодія ця носила характер чергування переживань. Мені ніяк не вдавалось їх поєднати, вони наче існували в паралельних шарах, не завжди зрозуміло взаємодіючи один з одним. Ухопити та адаптувати лексику цих взаємодій мені ніяк не вдавалось.  Наче я живу одне життя у реальному, потім у світі сновидінь, це все множиться на віртуальні події та відчуття. Нарешті, вперше мені вдалося зібрати все це до купи.
 Ява - фізичний простір, те що більшість вважає реальністю. 4й вимір - духовна складова реального світу. Нава - духовний простір представлений у даному випадку світом сновидінь та світом потойбічних істот, світом Духів. Віртуальний, кібернетичний простір - новобудова яка виникла зовсім недавно, завдяки еволюції людства.
Віртуальний простір цікавий тим що він поєднує в собі як і ознаки Яви, має досить явні складові - комп'ютери, інтернет  так і Навську складову, бо цей світ населяють образи (привиди) реальних людей їх думок тощо. Саме ця складна будова віртуального світу і дала певний поштовх у загальному процесі який назву "Буки" згідно однойменного селища. Окрім конкретної цілі в отриманні певної інфи, головним завданням для мене було саме поєднання вимірів у один, який я б міг охопити своєю душею, свідомістю. Бо саме цей показник є головним показником рівня відьмака та щільності його духовного тіла - скільки просторів він здатен поєднати та якість того поєднання.

Але все з початку.

Я зараз підтримую один потужний проект пов'язаний з інтернет спільнотами ти соціальними мережами. Складовою цього проекту є  також літературний напрямок. Це дуже важливо у повноцінному психічному розвитку молоді. У цього напрямку є лідер, який наснився мені однієї ночі. Треба сказати що ні з ким з цих людей я не спілкуюсь наживо, ніколи не бачився, навіть тоді коли була така можливість не склалося, що теж само по собі символічно (побачення таки сталося але пізніше).
Сниться мені Літератор наш, з яким ми обговорюємо тему наступного літературного перфомансу, є ще декілька людей з нашого кола. Він питає: "Якою буде тема наступної зустрічі?"
Було декілька пропозицій ну і я запропонував поговорити про осінь, її мінливу красу, про те як птахи відлітають у теплі краї, така собі поетика другого класу першої чверті.
Раптово!! Літератор у досить грубій формі мене обриває та  наче дає команду:

- Досить займатись маячнею, ти Барма поїдеш у Буки, розвідаєш там про древніх Букивських літописців, які свого часу були на передовій боротьби з невіглаством. Потім пішов інформаційний блок за тих літописців.

Такий собі меседж з Нави.. Як я прокинувся і розум почав аналізувати те що відбулося, все тихенько почало ставати на свої місця. Стало зрозуміло чого все це проходило в декораціях нашого літературника, бо тут йде пряме посилання до писарів. Щось було втрачено в їх важливій діяльності, якась ключова істина, відсутність якої заважає мені рухатись далі. Але було декілька питань. По перше я ніколи не чув про ці Буки, єдине що я знав точно, що це десь в Україні, було наче слово знання, яке я виніс із сновидіння.  Буки я знайшов, але їх аж чотири у нас, в які саме їхати не зрозуміло. Я написав про свій сон і раптом відбувся потужний синхрон, у паралельній бесіді спливають потрібні мені Буки, хоча розмова там йшла взагалі про відновлений старий фонтан з Київського Майдану. Ну все вирішилось, залишилось тільки добре спрацювати з Долею, щоб мандри пройшли гладко.

Коли через декілька днів я вирушив у дорогу (десь 130-140 км) я досяг стовідсоткового відчуття що все пройде гармонічно, також отримав декілька настанов від інтуїції. Наприклад що там є пагорб який найкраще підходить для медитації. Я вирішив ускладнити собі задачу, бо бажання контактувати з некропланом не було. Витягувати примари тих літописців на розмову "аподушам, я не планував. Мені потрібен був тільки ключ до Події та інформаційний масив, який тре було "скачати з Букивського природного "сервака *гиги.. Це чистий сталкинг, а як вам відомо рівних мені у ньому, на цій вашій планеті поки що нема. Я взяв із собою пару знайомих, для компанії, які теж захотіли подивитись на те село, бо воно досить мальовниче.

 Коли приїхали, я першим ділом знайшов те місце сили, всівся гарненько, настроївся у 4D, ну і почав по-тихесеньку входити, відмотуючи час. Йшов я по "запаху, бо після сновидіння у мене залишилось досі щільне відчуття тих веселих хлопців.

Отримавши те що треба, я повернувся додому того ж дня, ну і витратив певний час на адаптацію отриманої інформації. Так, дійсно, нерозуміння одного важливого моменту заважало мені розігнати швидкість. Тепер все гаразд)) Колись у завуальованій формі цим знанням поділюсь. Як каже цей ваш Барма - "кушайтєнєзаляпайтєсь.

Псю: цей пост пролежав у чернетках майже пів року, все чекав на свій час.


8 коментарів:

  1. передовая по борьбе с невежеством?
    они если у чела нет энергии на понимание и эволюцию, ты ему хоть кол на голове теши не?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. саме так, але у мене воно є тому мені відкрилася ця таємниця.

      Видалити
  2. Барма, извините, что вопрос не по теме…
    Но очень интересно ваше мнение. Шары, которые получаются на фотках у разных людей( некоторые их называют орбами ..), вызваны оптическими эффектами или могут быть проявлением неких тонкоматериальных сущностей?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. існують певні способи фіксації істот на фото-відео техніку, наприклад скайфіш - істоти які фіксуються на високошвидкісні відеокамери. Стосовно орбів у 99% це відбите від порошинок світло фотоспалаху.

      Видалити
  3. А у нас в Первонерезиновой отакой проект, дико крутой. Третий сезон уже пошёл.
    http://babushkapushkina.ru/events647.php
    http://babushkapushkina.ru/events757.php

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. крутотєнюшка, дякую, пофапав

      Видалити
    2. ога) в первом сезоне там цикавая тьолочка есть с говорящим именем Марья, зацени)

      Видалити