субота, 12 січня 2013 р.

Позбався внутрішнього агресора



Цей пост більше стосується психології, але той хто захоплюється езотерикою теж знайде чим поживитись)) Як казав один видатний буддист - рєбятадавайтєжитьдружно. Здавалось би.. чому не можна залишити чвари, конфлікти, об'єднати зусилля та разом швиденько мотнути у світле майбутнє?? Всіх своїх конкурентів на цій планеті ми вже знищили, нема з ким боротися. Давайте друзі візьмемось за руки, подолаємо внутрішнього агресора (ВА) та станемо всі
хіпанами!!

Не все так просто як здається на перший погляд. Головна проблема полягає у тому що людина не може контролювати свої психічні стани. Є два способи, перший, самий розповсюджений - стримування. Другий - психологічне оновлення, трансформація. Стримування не працює за двох причин.

1. Будь яке стримування має накопичувальний ефект. Ти накопичуєш стрес і щоб ти не робив, він колись досягне повноти та накриє тебе зривом, психічним припадком. Чим сильніше ти будеш стримуватись тим потужнішим буде удар Несвідомого. Це такий самий закон як закон Ньютона.

2. Стримування не працює в екстремальних умовах. Як тільки йде зовнішня провокація у тебе вмикаються підсвідомі процеси, інстинкти і тебе як того Остапа несе.

Другим методом подолання ВА - психологічною трансформацією, до того як з'явилась кушетка займались всі кому не ліньки. Релігія, філософи, гуру, вчителі бойових мистецтв, всі. Знов таки без успіху.  Розкажу вам одну смішну сторі. Коли я ще був пресвітером церкви, я якось йшов до свого старого приятеля, який був невіруючим. Йшов як кожен хитровиєбаний християнин наче з понтом потусити, але сам думав привести його до Ісуса. Приятель жив у приватному секторі на Подолі, коли я підходив то почув що там хтось свариться. Ну думаю грішники, зовсім інше діло ми християни, богобоязненімиролюбиві, коротше взірець для наслідування. Заходжу до нього у двір, підхожу до двері і бачу мого приятеля з печальним обличчям і двох гопників які його пресують. Щось там погрожували, ображали.. Тут у мене падає забрало, я бігу на тих уродів, пижжю їх що духу, за шкірку виволакую з того двору прямо на вулицю, там ще їх б'ю та нагружаю. Вони молять мене припинити побої, кажуть що більше не будуть, що навіть на вулицю цю не зайдуть, а я не чую, лупцюю їх далі. Зупинився коли вже стомився та потрохи почав приходити до тями. Гопота втекла, ми з приятелем попили чаю, я розповів йому про те що Джизас любить його *це все на автоматі* Потім вже коли вертався до дому, до мене дійшло, наче пелена впала.

ЩО ТО БУЛО??!! Бармуша!! Ти пресвітер церкви Христа, завтра ці гопники прийдуть у Дім божий помолитись, але коли вони побачать тебе навряд чи захочуть послухати що таке божа любов. У мене почалася рефлексія. Сказати що мені було погано, що я розкаювався - це не сказати нічого. За подібній вчинок з мене повинні були зняти духовний сан та вигнати з церкви. Я просто був в шоці.

Як це працює. Люди насправді самі злі істоти на цій вашій планеті. Самі підлі, агресивні, злопам'ятні. Завдяки цим прекрасним рисам характеру ми і вижили у дикій природі. Бо там один закон - хто кого з'їв той і аймолодець, всі інші просто їжа. Така вже вона в нас матінка природа, якщо ви це забули підіть у ту дику природу погуляйте, чи на довго вас там вистачить. Сотні тисяч років ми та наші пращури жили у страху, це нікуди не поділося. Все це запрограмовано у наш геном і ці всі програми запускаються автоматично при певних умовах. Що робити??

У психології тварин це називається ритуалізація агресії, у людей - соціалізація. Повинні існувати чинники які створюють у твоєму мозку гальмівні процеси які не дозволяють тим руйнівним інстинктам вийти назовні. Цей процес відбувається у дитинстві у вигляді гри. Бачили як цуценята граються один з одним, наче деруться. Оце саме воно. Те саме відбуваєтеся з дітьми. У песочниці, дитсадку,  школі. Чули як кажуть що діти - найжорстокіші істоти?? Це так, бо їх інстинкти ще або вже)) не пройшли соціалізацію.

Ось три ознаки здорової психіки:
1. Гуманне, дружнє ставлення до людей апріорі
2. Адекватна реакція на прояв агресії з боку інших людей
3. Комплексне сприйняття людини, з врахуванням її плюсів та мінусів характеру. Фрагментарне (хворе) сприйняття, це коли бачать тільки погане або тільки добре.

Саме тому релігія, філософія, якісь там курси кройкі кімоно та шит-я нунчак не здатні допомогти людині насправді, це все буде косметикою. Тільки високопрофесійний психолог який може вивести внутрішню дитину назовні, взяти її за руку та допомогти у тому що прогавили батьки та суспільство.
Ну і на останок. Є дві форми фрустрації рефлексії дитини, які є два узбіччя однієї дороги. З одного боку людина не контролює свою агресію, з іншого вона повністю пригнічена. Такі діти стають ізгоями та жертвами цькування. Бо на них неадекватно реагують саме ті люди які не контролюють свою агресію. А за ними повторює загал.

Кому що не ясно питайте у коменти.




1 коментар:

  1. вспомнился руССкий анекдот, КОГДА лЕНИН ПОСЫЛАЕТ НАХУЙ, А ГЛАЗА ДОБРЫЕ-ДОБРЫЕ)

    ВідповістиВидалити