середа, 14 листопада 2012 р.

Витончення психічного поля



 За остання двадцять років психічне поле людства значно витончилось.  Я можу казати про це, бо я ці роки прожив у свідомому стані. Щоб ви зрозуміли про що йдеться, я зразу наведу приклад.

Ви чули неодноразово цю хуйню - словом легко можна вбити. Як людина яка практикує магію слова, стверджую - насправді словом дуже важко вбити. Словом можна спровокувати суїцид, але жертва повинна бути до того готова, вона повинна мати потужне бажання сама на себе накласти руки. Тоді достатньо незначного поштовху. Альоша сказав Наташі що він її більше не любить. Наташа вскрилася. Альоша вбивця він повинен був все життя їй брехати, щоб вона істеричка, не дай бо не заподіяла собі шкоди.
Тепер уявіть таке, ви опинились у глухому, дикому лісі. Похмуро світить луна, епічна галявинка на яку виходить сірий вовчик, дивиться на вас. Вам трохи лячно, ви не озброєні, але згадали той випадок про Альошу і Наташу, і так собі думаєте  - "Я можу вбити словом!!" Додаєте своєму голосу більше драми і кажете:

Сірий вовчик!! кхе-кхе.. Нє люблю тібя пратівний, паді випій йаду!!
Завіса.

Звісно вовчик не помре, скоріше за все ви будете з'їдені на вечерю.
Чому на Наташу це слово, яким "легко вбити, діє а на вовчика ні?? Вся справа у тому що у нашій дівчинки психічне поле значно тонше ніж у братика вовчика. Достатньо легенько вплинути на хворобливого підлітка і все, вмикається руйнація. Ще раз повторю, я кажу про те у чому маю досвід. Теоретично і вовка можна вбити Словом сили. Я знаю як це робити, що треба казати на яких нотах, між ударами серця, в яку частину вовка казати це слово. Це можливо, але дууже важко, значно легше йому сказати уходи, і він піде. Вся справа у тому наскільки потужне твоє слово проти його психічного поля. Така невідома загалу фізика Всесвіту.

До чого це все??

А до того, що людство пішло хибним шляхом.
Яким чином ми ущільнюємо своє психічне поле?? Коли тобі страшно, або якась інформація деструктивна починає тебе руйнувати, ти відчуваєш слабкість, непрацездатність, не маєш як то кажуть сили духу. За що ти хапаєшся??
Людство ущільнює себе наступним чином - атеїзмом пиздаватим та вольтметром з амперметром. Психічне поле від цього не зміцнюється, навпаки, воно ще більше руйнується, бо ходить на милицях.

Всі чули про цей кінець світу 2012, поясніть мені дурню, бо я з Глевахи оце приїхав і не розумію, про який кінець, якого світла йдеться взагалі?? Що лямпачкаіліча не увімкнеться в паращі і ти будеш змушений помацки витерти собі сраку?? Я не розумію цього.. Хіба Я не є всесвіт?? Хіба я не його невідокремлювана частина?? Хіба я не є енергія, поле, свідомість космосу?? Коли це вже мене вигнали звідтіля, позбавили моєї домівки?? Який ще такий кінець.. Пояснить будь ласка у коментах, бо я неосвічена людина. Не схожа на просунутих Наташ.

Щільність психічного поля людини, людства, планети, нашої галактики, це такий собі вимір, форма енергії з якою кожна духовна людина постійно взаємодіє. Йдуть обміни. І хоча поле сформоване людством стає з кожним роком тонше, це не значить що ти повинен бути як всі. Всесвіт відкритий для твоєї взаємодії з ним!! Відкритий кожної секунди. Бери і роби діло.

Успіху.


10 коментарів:

  1. все относительно, у НьюЙорка уже такой рабочий вариант Конца Света был после урагана... В Крымске тоже, Гаити так вообще уже было землетряс+ураган.
    Япония недавно пережила цунами.
    Происходит точечная типа перетряска проблемных областей Шарика.

    ВідповістиВидалити
  2. дак в какое место сказать волку-медведю УХОДИ ...?
    поделись.
    вот пожили мы с Ланкой в тойге 2 месяца,пополнили псиполе и опять радуемся нашему миру.
    конца-то точно не буде )))
    Барма давно сказал.
    а понюхать тему 2012 ради инъекции-интересно.
    как то поле само так выросло или упало везде...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. респект, за ведмедика не скажу, вони мої браття. А за вовка такужбить)) У нього є два місця, одне над головою сантиметрах в 15-20, а друге під хвостом. Щоб підкорити тре в голову казати, щоб налякати під хвіст. Але потренуйся спочатку на диких собаках, не ризикуй.

      Видалити
    2. Благодарю за знание,потренируюсь. Вот про Мишку очень актуально,ходит вокруг ,рычит,деревья царапает,гадит..территорию метит,понятно...Цель-не напугать и дружить,цель-при встрече вовремя обнаружить и смыться аккуратно.

      1 и 2 маска и тяжёлое прошлое...

      Видалити
  3. Відповіді
    1. А це тест був на слабкість поля.
      1. слабке - бачиш стерво
      2. середнє - бачиш сексуальну тьолку
      3. сильне - бачиш нещасну жінку.

      Видалити
  4. а вот и не соглашусь... если номер 2 и тебя тянет на такую суку, значит тебе нравится когда о тебя вытирают ноги и ты мазохист по природе...

    а вообще я вижу озлобленную агрессивную суку) это даже не стерва)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. саглашаццо чи ні, щось там вигадувати - священне право кожного жителя цієї вашої планети.

      Видалити
  5. ))) несчастную женщину здесь способен увидеть только Анахатнохристоподобный просветленный муж)))

    прикольно)

    ВідповістиВидалити