неділя, 16 вересня 2012 р.

Як дізнатись, чи справді тебе люблять??




  Любов, навкруги, куди не плюнь одна любов, вона вже остопиздила ця маркетингова любов. ЇЇ купують, продають, рекламують, пишуть книжки, продають ті книжки, знімають фільми, продають тобі фільми про любов.. Звідки цей весь ажіотаж?? Бо любов справді важливе явище в житті людини.  Як перевірити Любов?? Що таке любов??

Це ставлення чоловіка до жінки і жінки до чоловіка. В першу чергу. Потім це почуття переноситься на дітей, друзів, на Батьківщину, на ковбасу, улюблений телефон, соціальну мережу, фрактально йде в тираж так би мовити. Але основа, це ставлення, почуття до найближчої, найдорожчої для тебе людини.
Як дізнатись перед тим як дати себе окольцьовати, або ще гірше, обрюхатити, що тебе справді люблять?? Як не лоханутись у самому головному?? Питаєте ви бармушу і я вам зараз "все по полицям розклАду", як співає "нєвпопад, улюбленець публіки, Славик Вакарчук.
Є така проблемка, нас бляха народили, дали життя, а інструкцію до цього життя не дали, живіть як хочте, як можете. Але!! Мій юний друг, ти у надійних руках і ось вона, інструкція, до Любові. Є всього два правила.
Перше правило:

Слова це тільки слова.

Проблема людей у тому що вони не вміють користуватись словами. Слова існують для того щоб описати, як кажуть психологи, вербалізувати те або інше явище.
Дивись це солнце, воно кругле, воно гріє. Уявили про що я?? Де сонце?? Правильно його нема, це просто ваша уява. Я вас всіх люблю, я за вас готовий померти, і взагалі я ісусхристос просто небритий. Вірите?? Зря..
Цеглина це це-глина, помідор це помідор. А слова це тільки слова. Не більше не менше. Якщо людина каже тобі що кохає тебе до нестями, що ти маєш?? Ти маєш тільки слова - я тебе кохаю до нестями.
Як дізнатись ці слова є правдою, чи дійсно за ними стоїть почуття, чи людина тебе обманює, каже не всю правду, або сама себе обманює??
Насправді дуже просто. Запам'ятайте просте ДРУГЕ правило:

Любов більша за факти.

Вивчи це на пам'ять, закарбуй на серці, зроби плакат, набий татуху, щоб коли тебе знову зведе з розуму гормонний коктейль, щоб ти побачив це та знов не наступив на свої улюблені граблі. Якщо є хоч один факт, будь що, що перетворить любов твого партнера на ненависть, це не любов!! Не вір тисячам слів, тебе не люблять. Якщо є хоч щось, хоча б одно але - це не любов, це контракт, угода з совістю на яку йде людина, не заради тебе а заради себе, бо їй цій людині погано одному, мама пилить - коли ти вже одружися я хочу онуків, на твоє майно сцуко зазіхає, все що завгодно але не любов. Бо любов безумовна. Вона більша за факти твого життя.
Є одна темка яку мусолять в цих ваших інтернетах зранку до ночі, все ніяк не домусолять. Тре любити просто так чи за щось?? Якщо є два варіанти, людство завжди розділиться навпіл, одні будуть за ющінку, інщі за януковіча. Злобні віктори у цьому не винні, просто так працює колективна свідомість. Так і з любов'ю. Але я вас в черговий раз врятую від цієї маячні. Любити просто так не можливо, бо це позбавляє вибору. Я тебе люблю просто так, тому що люблю. Га?? ШО?? Що за маячня, а цю урну мусорну ти теж любиш?? Так я люблю її просто тому що люблю. Мені взагалі похуй що любити бо я сама є любов ходяча. Привіт психлікарня. Тоді інші встають - я тебе люблю за то що ти такий розумний, красивий, успішний, талановитий, за то що ти такий милий дурачок. Окай, а якщо ти знайдеш красивішого за мене дУрОчкА, ти полюбиш його?? А що мені тоді робити??
Істина як завжди не на одному або іншому узбіччі, вона ця біла смуга по центру ця ваша істина.

Так, я люблю тебе, саме тебе, за те що ти є. Якщо ти таке почуєш, спершу спитай не читала людина випадково бармабложик)) Якщо скаже що ні, тоді згадай перше правило. Яке в нас перше правило?? Правильно, слова це тільки слова. Далі почни перевірку свого партнера. Ось це справді складний момент. Складний, бо без перевірки ти не дізнаєшся чи справді тебе люблять чи це піздьош. А якщо справді люблять то людина може обламатись конкретно, коли дізнається що її перевіряли.  Що робити??

АДНАЗНАЧНА ПЕРЕВІРЯТИ!! Чому?? Бо краще трохи помучитись у самому початку, чим мучитись все життя і мучити дітей яких понароджували. Просрати гроші на весілля, осоромились перед людьми, та інші епічні фейли.  Випробування це необхідність, все що навколо вас є, все випробується на міцність. Бо воно має здоровий глузд. Якщо тебе справді люблять ця любов буде вищою за факт перевірки. Просікаєш про що я?? Молоцца.
Як перевірити. Спочатку спробуй витягти з партнера всі його страхи. Бо страхи то твій перший ворог. Людина взагалі завжди обирає між Любов'ю та Страхом. Коли витягнув, зроби через деякий час провокацію по цим страхам. Наприклад, твоя дівчина тобі часто говорить що любе тебе бо ти такий успішний. Прийди зроби лице помираючого лебедя, і скажи що ти обанкротився, попав на борги і чи не могла б вона продати квартиру батьків щоб виручити тебе з біди. Ти дуже просто дізнаєшся, любить вона тебе чи твій гаманець. Або твій хлопець постійно нахвалює твою красоту, скажи що в тебе рак груди і тобі відріжуть цицьку. Побачиш реакцію. Що у нього Справжня Любов, чи генітальна хіть.
Жорстко?? Ефективно?? Саме так. Ще раз пояснюю для особисто тугодогоняючих. Так це огидно, так це боляче, так це складно. Але!! Якщо людина вас любить насправді, і ти прийдеш потім з повинною та скажеш: я тебе люблю більше за життя, але щоб остаточно позбавитись сумнівів, щоб любити тебе від всього серця, не озираючись, я тебе перевіряв, вибач мене будь ласка, я цього ніколи більше робити не буду. Людина вас пробачить якщо любе.
Якщо ж ні, якщо то був обман, ви про це дізнаєтесь бо поведінка людини координально зміниться. Ви познайомитись з реальністю, а не тим рекламним роликом який вам крутили зранку до ночи. Я тебе люблю але якщо ти мені зрадиш з іншою я піду. прийди скажи, дорогенька я вчора набухався і мені по старій дружбі зробили мінет, вибач цього ніколи не повториться. І дивись на результат. Що важливіше для людини любов або контроль. Трохи отак постраждати удвох ніж страждати насправді. Бо так і буде, бо любов коли перегоряє перетворюється на ненависть, біль та страждання.

Все ясно?? Так, будь ласка. Згадаєте мене незлим тихим словом коли знайдете своє щастячко))


9 коментарів:

  1. гарно написано, але одне питання: а чи любить насправді та людина, яка влаштовує такі перевірки?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ні не любить, просто приколюється.. Як ти можеш бути впевнена, що твоє почуття взаємне??

      Видалити
  2. "я люблю тебе, АЛЕ якщо моє почуття невзаємне, то прасті-прощай" - виходить умова. Як тоді бути із "любов безумовна"?
    Ех, nobody loves no one...)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. мені ось що цікаво, ти справді не розумієш таких елементарних речей чи це тобі цікаво почіплятись до мене?? ЛЮБОВ це коли двоє, коли один це ілюзія.

      Видалити
    2. ок, припустимо, він і вона перевірили одне одного, все добре, у них взаємність і всі діла. Але взаємність зараз не означає взаємність за 5 років. Чи означає? З якою періодичністю влаштовувати перевірки?
      п.с. Мені цікаво з'ясувати, а не чіплятися до Вас

      Видалити
    3. Якщо у людей справжнє почуття, воно буде не на 5 або 15, справжнє почуття на все життя. Його справжність вимірюється глибиною. Це не просто слова, це пов'язане з енергетичними центрами людини. Псевдопочуття - з голови, саме тому воно і не витримує перевірки у несприятливих умовах. Про це можна дізнатись потім, коли це станеться, а можна влаштувати перевірку. Саме про це і написано у пості.

      Видалити
  3. Зараз я хворію вітрянкою і мій хлопець мене не відвідує, бо сам ще не хворів і його мама каже, що буде безплідний якщо в нього буде важка форма вітрянки.
    Як бути в даній ситуації?

    ВідповістиВидалити
  4. Зараз я хворію вітрянкою і мій хлопець мене не відвідує, бо сам ще не хворів і його мама каже, що буде безплідний якщо в нього буде важка форма вітрянки.
    Як бути в даній ситуації?

    ВідповістиВидалити