пʼятниця, 14 вересня 2012 р.

Дівоча краса, що воно таке??



 Краса людини, особливо жінки, явище домінуюче у сучасному суспільстві. Але про суть цього явища мало що відомо, чому і хто вирішує що є красивим а що ні?? Спробуємо розібратись.

Витоки краси як і все інше у цьому світі має природне походження. Кожна істота ні цій вашій планеті має три базових алгоритми:
1. Їсти
2. Домінувати
3. Розмножуватись
Краса пов'язана зо всіма ними. Ми любимо красиво попоїсти. Ви справді думаєте що фрукти красиві?? Такі чудові різнокольорові?? Хто вам це сказав?? Таак, це вам сказав шлунок.
Як проявити своє домінування?? Є безліч способів - красива хатинкамашинкасукнинка та інші соціальні ознаки успіху. Ну про розмноження тут взагалі що казати і так всім зрозуміло. Навіть сама огидна жирна старуха вконтактику вліпить авочку напівоголеної красуні, а не себе у всій "красі. Все це від любові до прекрасного звісно))

Краса це палка з двома кінцями. Спочатку тобі пропонують те що красиво, а потім красивим стає те що тобі пропонують. Це така природа культурного мему. Він постійно змінюється відповідно до процесів які відбуваються у колективній свідомості людства *позіхає голосно*
По ним по цим атрибутам можна дуже точно визначити що там ото донбасить у тій свідомості, хоча її саму не видно а тільки її прояви. Цим взагалі і займаються специ, які поширюють ці ваши канони у маси, дещо саме вилазить, дещо штучно впроваджують, так і живимо)) Головне що красиво, бо красиво жити не заборониш.

Яка вона Жіноча Краса?? Подивимось на еволюцію краси цицьок.

60ті роки минулого сторіччя


Як ми бачимо груди конусної форми, видаються вперед, що символізує собою в першу чергу годування дитини. Родинні цінності мали тоді важливе значення, люди народжували декілько дітей, не менше трьох. На прикінці століття ці цінності почали згасати та у моду ввійшлі округлі , плоськи цицьки, які символізували сексуальну втіху в першу чергу. 

Осьо отакі гиги


Кількість дітей знизилась до одного, на перше місто вийшлі карьєра, емансипація, тьоті тихо кладуть асфальт. 

Сучасна мода взагалі цікава бо вона не тільки штучна, вона.. трохи дивна.


Що говорить само за себе.. людство остаточно з'їхало з глузду, надії на майбутнє нема.

Що робити нормальній дівчині у цю нелегку для розумної людини годину?? Ви питаєте мене?? У мене є що вам сказати))

По перше звільнись від цих убогих стандартів. Зрозумій що ти істота цілісна, і фізичне тіло яке ти отримала у спадок від пращурів, це всього лиш одне з твоїх тіл, окрім нього ти маєш душу та тіло духовне, саме взаємодія цих трьох тіл і є людиною *як вона є. Тому знайди спочатку свою внутрішню гармонію, а потім відштовхуючись від неї працюйте над зовнішністю. Це єдина можливість для тебе засяяти. Нема нічого прекраснішого, сексуальнішого ніж жінка яка сяє. Коли хлопці бачать це сяйво вони впадають у кому та підуть за тобою туди куди ти підеш. Це я вам як хлопець кажу)) Не прив'язуй себе до брендів, уродливих тенденцій аля "наклала в штани. Та інше уг. Розумну людину ти цим не привабиш, а нащо тобі ідіот, тобі свого ідіотизму замало у житті, хочеш ще додати?? Не думаю.. Створюй себе комплексно, покращуй свій смак, будь унікальною. Будь охайною, та май здоровий вигляд, будь здоровою. Ці ознаки і є справжня краса. 

Розкажу вам одну сторі.. Сталося у мене недавно таке собі знайомство, дівчина нічо така, ухожена, зовні приваблива, одягається не ах, але у межах норми, коротше може щось і сталося б у нас, ще письменниця якась пише фентезі, видала декілька книжок. Ну те се, проявляє всі ознаки бажання, кокетує нахаба)) І тут такий епік, каже мені - ану дай я тобі погадаю.. я так тихенько ахуіваю, думаю от дурепа, таке запропонувати відьмаку.. Ну відступати нема куди, даю їй руку типу на гадай. Вона починає щось там закатувати очі, якусь маячню нести про якусь там білявку *терпіти не можу фарбованих білявок* Яка начебто то моя дівчина та я з нею постійно сварюся.. Ну у мене зразу пів на шосту, від її тупості, але думаю добре, раз вона почала таке зайду і я на неї та подивлюся шо там. Вийшов у 4D, дивлюсь на її дух.. а там.. матинко рідна, як кажуть екстрасекси не аура а рвана ганчірка)) Я такий зразу попячся попячся, кажу щось мені недобре, а можна я взавтра прийду?? І роблю швиденько ноги. Більше ми не бачились. 
До чого я це, як би вона не лізла туди де повний нуль, то може щось би і сталося, а там би вже і відступати нема куди було, хош не хош, а людину з неї робити треба.. А так все, куди я потрапив і де мої речі))

Гармонія ще раз гармонія. Питання є??







5 коментарів:

  1. про останню тему, невігластво себе завжди згубить)

    ВідповістиВидалити
  2. То так, коли дівчина сяє, то стає дуже привабливою, і якісь її недоліки зовнішності наче тануть та стають непомітними. Якось ставсь випадок: проходжу повз двох закоханих, які стояли і обіймалися, і випадково зустрічаюсь поглядом з дівчам (вона мене мабуть і не побачила, бо нічого іншого, ніж її коханий, для неї у ту мить не існувало). І стільки у тих очах було сяйва та любові.. мене лише побіжно зачепило, а я той погляд і досі пам'ятаю. Так що то страшні чари, протистояти яким майже неможливо))

    ВідповістиВидалити