четвер, 2 серпня 2012 р.

Як НЕ взаємодіяти зі всесвітом.




 Як вам відомо, я самий великийгуруізфсих, по цих питаннях - взаємодії з всесвітом. Доля така чи шо.. але мене з "младихногтєй цікавили ці ініціативи, реакції, відклики та відгуки, між внутрішнім, та зовнішнім середовищем людини. Цьому я присвятив своє життя, та ні разу ще про це не пожалкував. Але є речі з якими ніяк не хочеться взаємодіяти, (наприклад наша політика). Як не взаємодіяти з чимось у своєму житті ви дізнаєтесь з цієї статті.

Взаємодії бувають двох типів - білі та чорні, або позитивні та негативні. Це такі молот та ковадло яке розбиває твоє життя. Подобається тобі щось чи ненавидиш, ти взаємодієш = притягуєш до себе ті чи інші явища. Але є і гарна новина - є байдужість.
Байдужість бува двох типів, природна та свідома.
Природну байдужість можна назвати незацікавленістю, наприклад тобі бай-дужий якийсь там негр який зараз десь у Африці тікає від носорога або десь у Гарлемі співає свій кволий ганстареп. Байдужій по одній причині - ти не підозрюєш про його існування. Ще до байдужості можна дорівняти речі які тебе не чіпляють, ти навіть можеш щось побачити, але не звернути увагу. Система дуже боїться байдужості, бо для неї це смерть. Тому вона завжди тебе провокує, втягує щоб отримати твою енергію.

Зовсім інше діло свідома байдужість. Бути свідомо байдужим майже нереально, бо як ти на щось звернув увагу, твоя свідомість у десяту долю секунди робить аналіз який складається у позитивну або негативну реакцію. Тому свідома байдужість - це перший крок у СІРЕ. Тільки сіра істота може видати сіру, байдужу реакцію на подію. Не принижуючи себе до білих лайків або чорних хейтів.
Якщо ти спромігся на таке, другим кроком у твоєму житті стане прояв сірої реакції зацікавленості, або сіре поглинання. Ці дві форми взаємодії можливі лише для тих хто пройшов крізь сіру ініціацію, і це складно насправді, але можливо, це стало можливо для мене, для десятків сірих яких я знаю особисто і сотень яких я не знаю, але відчуваю своїм серцем *брати я знаю що ви є))*

Почни з простих вправ, якщо ти будеш докладати зусиль, рано чи пізно в тебе вийде видати свідомо байдужу реакцію на подію, чисту, сіру. Таким чином ти зможеш звільнитись від Системи, та побачити чудо Волі на власні очі, у власному житті.

Міць!!

3 коментарі: