вівторок, 31 липня 2012 р.

Церква святої Шапокляк




Як казала одна видатна зірка - хорошиміділаміпрославіццанізя. І це насправді так. Для того щоб зрозуміти цю "тверду їжу" вам треба тверезо подивитись на людство. Яке воно?? У загальній масі у кожного жителя, цієї вашої планети є
список проблем який вона сама собі вигадала. Чомусь люди думають що якщо той список вони реалізують, їм настане щастя. Зовсім не розуміючи що до них були міль'ярди і після них будуть з такими самими с-піськями примітивних бажань, від яких нема ніякої користі.
І тут починається саме цікаве. Люди чекають на допомогу, бо якщо їм ніхто не допоможе, їм прийдеться єбошить самотужки, а це не кльово. Саме тому світом править Халява, це стовідсодкова мотивація яка може зрушити любу гору з місця. І ось на цьому "празнікужизні" я і Остап залишились чужі і безпритульні. Стоїмо і дивимось як люди з одного боку гинуть за метал, а з іншого машуть кадилом, б'ють поклони, проповідують бобро та інші цікавинки. Сьогодні про цей бік сили, про добродіїв і піде мова.

Маємо два религійних інститута які сповідують те що бобро переможе врешті решт ко-зло
ХристиЯнство та Буддизм.
Перші кажуть що божа все контролює, але випробує і апосля всім понакладає. Другі що реінкарнація тебе порішає, наступні життя блаблабла.  Як їм здається це достатні причини щоб ти жив на користь іншим, а не собі. Певна категорія хом'ячків на це люто фапає, і я знаю що деякі з них регулярно ходять у мій сором'язливий бложик.

Дада я про тебе кажу, ні, не про тебе а про нього.. і так, саме про ню.

Як насправді.
Фішка у тому що всі ці продавці повітря фокусують твою увагу на посмерті. Звідти мало хто вертається, тому мало хто знає як там насправді. Поле для творчої фантазії майже безграничне. Доказів нема, але вам пропонують вірити, бо це теж фішка. Ну скажіть мені, який ідіот понесе у МММ грощі?? Є два типи ідіотів, перші просто ідіоти які ВІРЯТЬ, що за них хтось щось зробить, і другі - двічі ідіоти, які вважають що наєбуть першіх ідіотів та вчасно вмиють руки. Так саме і ці релігійні ідіоти, одні просто-філі *киркорови о_О??* інші найобщики, бо єблом у церкві щолкать це не вугілля у шахті копати.

Чому нас вчить життя?? Життя нас вчить тому що успіх приходить до тих хто докладає зусиль. Я не кажу вам що тре сидіти в офісі до кривавих мозолів на сраці, ні. Я про містичний ефект ущільнення енергії. Яка, як відома вам нікуди не тікає і не звідки не біжить, вона тільки змінює форму і норму. Під впливом волі тих чи інших істот.

Так я про містичний аспект еволюції.

Чому у орла зір найкращій, а у ящірки яка живе у печері зовсім нема?? Ну знаєте такі білесеньки жителі печер схожі на зародки?? Все дуже просто. Бо юний орел доклада зусиль щоб щось побачити, а ящерікі ні, їм ті очі нахуй не впали, бо у тій печері така пітьма, хоч око вийми. Тому у птиці око еволюціонує а у земноводного деградує.
Таким чином все інше тут теж працює. Наведу вам складний приклад для кращого засвоєння матеріалу, осьо -

Чому кидали успішні.
Знаєте є такі люди яким на все, а особливо на інших людей насрати. Маєте такого однокласника, сусіда, співробітника?? Розумієте про що я?? Чому цим гадам щастить?? Ось він твій найкраааащій друг, а ось і не вітається навіть, бо ти йому вже не потрібний. Як так?? Агдєжєсправідлівасть?? Абіднода!! Християнин скаже - ось буде йому у пеклі, чертяка вили в сраку встромить. Буда каже - от буде він тарганом беспонтовим у наступному житті. Це звісно тішить нашу жабу, викликає плотоядну посмішку, типу: зажди подлюка, настучать тобі мусора паличками по печінці.
Тішить.. але не сильно. Особливо коли ти як лох вже третій рік ходиш у той самий офіс, а ця гадина вже купила собі машину, а ще і квартиру.. Як це взагалі зараз можна заробити на квартиру??!! Чесним трудом?? Прокидається в тобі комуніст.

Я вам скажу як. Як вам відомо бармазнаєвсе. Основний прикол у тому, що такі люди, які йдуть по головах, (я їх називаю ліфтьори), вони не витрачають енергію на старі зв'язки, і завжди тримають носа по вітру. От саме ця їх міграція і дає їм успіх - містапаживниєлугатучниє і інша блягодать. Все просто на справді - це і є їх єдиний секрет. Що їм за це буде?? А нічого, поки ти будеш сопіть та кривлятись, що ти йому ніколи руки не даси, він вже і втік з твого милого микрорайону і вже і не пам'ятає як тебе звуть. Така біда.. Зрозумійте, я не виправдовую цих говнюків, сам їх не люблю, просто розказую вам як воно ото все діється на світі.

Зрозуміло?? *тотаже* Так що заспіваємо разом зі Святою Варварою Шапокляк цю веселу пісеньку))




7 коментарів:

  1. фигасе ! тільки що думала над цим (заключна частина поста).

    ВідповістиВидалити
  2. тобто дякую знов ) в тебе так нарно виходить визначити саму суть

    ВідповістиВидалити
  3. “Я не міг би закрити свій перший дім без пана Бенджаміна Лі! В цій угоді Бенджамін та його команда пішли за мене. Він з легкістю впорався з моїм дуже жорстким розворотом і завжди був доступний для мене, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже вдячний! Він та його команда впорались із багато продавців у останню хвилину і невтомно працювали, щоб переконатись, що я можу закрити до закінчення терміну оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Містер Бенджамін - надзвичайно обізнаний співробітник з питань позик, ввічливий і терплячий. Я пройшов кілька пропозицій щодо нерухомості до моєї остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти у кожному, часто координуючись із моїм агентом за кулісами. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я тепер пишаюся власником будинку! Я б закликав Вас розглянути Бенджаміна Бріеля Лі для будь-якого виду позики. Пан, Бенджамін Лі Контактна інформація. Через WhatsApp + 1-989-394-3740 Електронна пошта - 247officedept@gmail.com.

    ВідповістиВидалити