субота, 16 червня 2012 р.

Макош чи Богоматір??

Це нудний дісер по теології, буде цікавий академонам та студентам копіпастерам, тому йдіть собі далі тихесенько і як кажуть - нехай шастать.

Спочатку про Марію. Що нам каже Святе письмо?? Марія, дівчинка яка виросла у неблагополучній родині але з гарним родоводом. Була обрана спочатку пристаркуватим Йосипом, а потім архангелом Гаврилою для сурогатного материнства. Були всілякі проблемки, але якос накось порішалися за допомогою "всемогутньої" Єгови. Також тре зауважити що у гебрейському середовищі жінкам відводилось місце між тваринами та чоловіками. До духовного життя вони доступу не мали, навіть сексом з ними займалися через дірку в простирадлі. Тому нічим особливим Марія не відрізнялась. Навпаки, є свідоцтва, що:

1. Христос ніколи не називав ії матір'ю
2. Загубила дитину під час паломництва, що наче натякає на ставлення.
3. Піддалась пліткам у селі що Христос збожеволів, та приїхала з санітарами щоб забрати його у домашню психлікарню. Це досить дивно для жінки яка мала надприродне народження дитини.
4. Святе Письмо жодного разу не згадує про якусь духовну, або соціальну діяльність Марії після смерті Христа у Першоапостолній Церкви.

Не треба мати бармушин розум щоб зрозуміти що нічого надзвичайного у житті цієї жінки не було, окрім того що вона народила Ісуса.

Зненацька, вона займає домінантну позицію в релігійному житті православних та католиків. Моляться їй значно більше ніж Отцю або Сину. Навіть Спасителя людства здебільш зображують у вигляді личинки людини, з лицем дідугана у неї на ручках. Хоча Святе Письмо це категорично забороняє, та прирівнює таке до бєсовщінки.
Як таке сталося?? Подивимось на прикладі Києва. До християнізації домінантну роль у традиційному народному язичництві займала Макош та її тридев'ять берегинь. Також у соціальному житті сильний вплив мав клан рожениць аналог сучасної медицини. На який нова релігія не мала впливу, поки не з'явились лікарні при християнських монастирях. Рожениці теж підтримували Макош. Змінити це попи не могли ніяк, тому було прийнято рішення ввести у гру жіночку. Було дві біблійні кандидатури - Марія Магдаліна, яка дійсно була близькою до Христа, у деякі хвилини навіть ближча за апостолів, та Марія його сурогатна мати. У першої були проблеми з репутацією, та вона створювала конкуренцію патріархальному священству, тому обрали другу. Так замість культа Макоши запропонували культ Марії.

Що маємо у сухому залишку?? Маємо духовного мутанта, яка немає ніякого відношення не до християнства не до язичництва. Вивід  напрошується сам по собі: культ Марії Богородиці - це потужний егрегор, який дійсно має силу впливати на людей, на їх обставини, насилати галюцінації, навіть зцілювати від хвороб, але це замкнутий егрегор який не має виходу на Вищих істот. Тому кожна душа яка йому вклоняється, після смерті потрапить у пастку цього егрегору.

Для тих хто любить думати головою пропоную ще таке: чому, при тому що Богородиця має таку потужну популярність і поповський одабрямс, жінок (її духовних доньок) не пускають у релігійну владу за межі жіночих монастирів. Дивно??

Вот тебе, приятель, и Прага. Вот тебе, дружок, и Варшава. Да вот и посмеемся простужено, А об чем смеяться - неважно (с) А. Башлачов. 

2 коментарі: