субота, 12 травня 2012 р.

Всєх ізлєчіт ісцеліт добгий дохтур Бармаліт.

Вирішив написати пояснювальну записку, або інструкцію до зловживання Бармою)) та вже починаю жаліти. Бо якщо я б знайшов таке "со-кровище" в цих ваших інтернетах та побачив таку інструкцію, мені б вже було не так цікаво бо все вже ясно.

 Що таке Барма та з чим її їдять??
Це унікальний проект який був створений сірим магом, з ціллю:

 1. Взаємодії з колективним свідомим, завдяки якому можна впливати та трансформувати простір. Так, такі любимі вами оці покращення. Побачити це можуть одиниці, як змінюється ваш світ до Барми і після Барми. Але можуть побачити. Усі інші як завжди будуть засинати у одному світі а прокидатись в іншому так нічого і не зрозумівши, лише іноді скаржитись на день, який він не такий, магнітні бурі або незрозуміле везіння, чому ж так все раптом добре.

 2. На фоні цієї трансформації біомаси, у автора Барми виникають певні особисті відносини з людьми, які завдяки своїй унікальності вирізняються з загальної кольорового натовпу.
Тут починається саме цікаве, бо такі люди переводяться в ранг приятелів, тих хто мені приємний.
 Це значно все ускладнює. По перше це дає ряд певних мегакрутих бонусів, з одного боку, та відповідальностей з іншого. Бо гепнутись сракою з бармаприятелів до барманеприємних дуже просто та дуже боляче. Коли таке стається, вам відмовляється у прийомі бо ви неприємні, все дуже просто.

Трохи про бонуси. "Нємілачась" скажу зразу що люди які припали мені до душі отримають право на воскресіння, коли прийде час і сірі почнуть  воскрешати померлих та повертати їх у свої сірі міста. Ми це будемо робити, бо взяти людину з минулого значно дешевше ніж чекати на щось подібне у майбутньому. Для нас час не поділяється на минуле чи майбутнє, бо сірі сприймають час сферично. З точки відліку та по радіусу можливого переміщення. Окрім цього ми можемо відкоригувати вже зараз вашу долю, якщо побачимо що спереду вас чекає прірва, можемо трохи підробити щоб ви десь гепнулись мордою у асфальт та замислилися, замість того щоб вбитися, безліч всякого такого.
Є смисл намагатись нам сподобатись щоб присмоктатись до цієї "вождєлєної", халявної цицьки?? Нема, бо це огидно, і на нас така хуйня не діє, нам це бай-дуже. Просто будьте собою, та намагайтеся бути кращими для себе. А бармабачитьвсе.

Чого не можна ро-бити. Не можна називати мене, наприклад хамом, або використовувати інші слова не за призначенням, бо мене це зриває в приступи ярості, а як всім відомо у ярості я страшний як ніхто. На прикладі хамства. Хамство це жидівське явище яке на мову перекладається як кощунство, (від слова Кощій) або на худий кінец - віроломство у постхристиянський меметиці. Я не прощаю свинство, це дуже неправильно коли свиню запрошують до столу де сидять люди. Свиня може бути тільки на столі у приготовленому виді, з травками та смачними соусами.
Коли чергова ТУПА ПІЗДА, зіштохнувшись з грубою реакцією на свою ТУПОПЬОЗДНОСТЬ, називає Бармушу хамом, що в цей час відбувається?? Вона своєю тупостью намагається створити вимір мене якого не існує, бо насправді я грубий а не хам. Створює сцука лише словами, не підкріплюючи свої слова енергією, бо енергія йде на живлення мого грубого виміру а слова на хамуватість, це мене дууже бісить бо примушує працювати. Мені потрібно ту пізду уєбать, щоб вона почала ще більше срати енергією, потім ту енергію трансформувати у хамську, та направити у потрібне русло, мені воно нафік не впало така робота, і я зноходячись у станні аффекта такі да, можу тій ТП щось у долі підкрутити.
Зазвичай ми таке не робимо, бо нема сенсу витрачати енергію на руйнацію смертних, вони і так помруть. Це такий приклад як потрібно бути обережним у словах, це стосується не тільки мене а життя взагалі, пильнуйте себе.

Що можна робити?? Можна або поважати, або ігнорувати, третього не дано, можна звісно безліч всього, наприклад любити, але користі від того ні вам не мені не буди, бо я можу бути лагідним котиком, але ж і ви і я знаю що то ніху я_я не котик а сама страшна істота у всесвіті грає в того котика та білочку. Ігри ті можуть бути веселою розвагою, але користі від тих розваг небагато. Що таке повага?? Повага це не слова - тименеповажаєшятебеповажаю, здебільш всі ваші слова пусті. Повага - це певний енергетичний стан людини у якому вона не робить дурниць, наприклад ніколи не шуткує. Ви знаєте що "шут-ка" це один з видів агресії, де доля шутки - правда, а все інше чиста ненависть. Ви цього не усвідомлюєте?? Вітаю, ви ідіоти, але зрозумієте це пізніше, коли як завжди буде пізно.

Добре, на цьому мабуть припиню, бо повинно ж хоча б щось залишитися прихованим, щоб вам було що досліджувати. 

Немає коментарів:

Дописати коментар