четвер, 10 травня 2012 р.

Магія сновидінь

Людина проводить уві сні майже половину свого життя. І що?? І нічо, всім тупакам як завжди на все насрати, поки не обісруцця в останній раз, та не познайомляться з "прєлєстямі потойбічного життя.

Учониє на хую верчОниє, несказанно пишаються собою, бо виділили дві фази сну, та під'єднали до мозку головного пару електродиків. Шобла кімнатних шизотеріків, начитавшись книжок Карлуши Касто-не-до, теж собою гордяться, бо вивчили слово: усвідомлені сновидіння, можуть шавєліти ручками, та все життя малюють кволу карту розміром з футбольне поле. Більш за все мені доставляють ідіоти які повірили в існування селикатників неоргаників.. Це ж скільки треба мати сірої речовини, щоб багатомірний, нескінченний світ потойбічних істот звести до одного виводку, якихось там вилупків.. За Орлушу я взагалі промовчу бо там одні матюки.

 Як же воно насправді, воєни??  Найкращою езотеричною школою, сьогодні та назавжди залишиться слов'янська традиція. Що нам каже Звичай??
Звичай нам каже що паралельним світом до Яви, є Нава. У яку потрапляє все що не спромоглося ущільнитися до матеріальності. Нава значно більша за Яв, неосяжно більша. Окрім так званої Білої Нави, де живуть души померлих предків, є Чорна Нава, в яку потрапляють души негідників, всіляких збо-ченців, та яка населена різного роду чудовиськами, окрім цього є безкінечний інформативний простір який заповнений дивними світами всіх можливих варіантів всього що існує, могло би існувати, або ніколи не зможе існувати взагалі. Езотерики називають Наву, тонкоматеріальним світом. Також ще існують виміри Права та Слава, про які я може колись, якщо буду у доброму гуморі розповім.

Саме у Наву потрапляє людина у своєму тілі сновидінь. Там вона може мандрувати, отримувати певну інформацію, навіть зцілюватись від хвороб. Також якщо Нава (навіяно) це паралельний всесвіт, трохи шурупаємо головою і вуаля!! Мандри у сновидіннях можна використовувати для переносу свідомості у фізичному просторі. Не хай це називається подвійний прокол.

Зразу обламаю туєву хучу магічної школоти, які аж трусяться, хочуть знати чи треба усвідомлюватись уві сні??

НІ НЕ ТРЕБА, БІЛЬШ ТОГО, ДУЖЕ ШКІДЛИВО ДЛЯ ФІЗИЧНОГО ТА ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я.

А що робити?? Посилювати своє духовне тіло, чим сильнішим та щільнішим буде ваше духовне тіло, тим більші бонуси ви отримаєте у мандрах під час сну, у медитаціях та виходах у 4D.

Сон про музей Єгипетської культури. 


Хто практикує магію сновидінь знає що таке багатосерійні сни, коли лінія подій не рветься, і ти з кожним новим сновидінням повертаєшся у точку виходу. Це дуже цінний тип сновидінь, який допомагає магу розвиватись та виконувати певну роботу у Наві, яка завжди залишиться за ним, навіть після смерті.
Одним з таких "серіалів, у житті вашого Бармуши, є сни які я умовно назвав "Дослідження Єгипту" Сьогодні мені наснилося чергове продовження про яке я вирішив вам розповісти.
Все розпочалося з того що у одному сновидінні до мене звернулась група дослідників які просили допомоги у експедиції у підземні печери, в яких збереглися артефакти та залишки Єгипетської цивілізації додинастичного періоду. Дослідження яких ускладнювалось тим що у тих підземеллях існували агресивні чудовиська які атакували дослідників, та любили ними закусити. Мене попросили очолити акцію по очищенню тих печер.

Невеличка ремарочка. Духовне бидло не в курсах що фізичний світ побудований по кресленням духовного, саме тому можна часто густо почути таке, що мовляв усьо то вигадки та фантазії. Як не дивно у словах таких "академіків та прохвесорів" доля правди є, бо всесвіт побудований на моделі коловороту, та ця ваша говнодіяльність у щільних вимірах впливає на духовний світ, але ж не забувайте що яйце завжди було раніше.

Що відбувалося у той експедиції насправді. Ті печери то є закинути частини духовного світу які зберігали інформацію про древню цивілізацію, свято місце не буває порожнім, і тоді коли люди покинули своєю увагою ті території на їх місце прийшли примітивні, низькочастотні істоти, які досить сильні та небезпечні. Саме тому та експедиція звернулась до мене, бо ваш покірний слуга у духовному світі має репутацію одного з найсильніших бойових магів, як кажуть вся грудь в медалях і порохом про-пах.
Я очолив операцію, мені допомагали з десяток найманців, деякі з них не були людьми. Я гнав першу хвилю яка збивала супротив тих чудовиськ, а помічники проводили місцеву зачистку у відбитих печерах. Потім той регіон був законсервований та нарешті дослідники змогли почати свою дослідницьку роботу. Завдяки тому що було знайдено був утворений музей, в якому зберігаються ну дууже смачні артефакти, та безліч інфи по Египту.
Сьогодні в ночі у мене було вже третє відвідування того музею. Командує там приємний дідусь, який дуже добре до мене ставиться, та ніколи не жлобиться. Навіть дозволяє мені брати деякі артефакти до тимчасового особистого використання. Сьогодні він теж мене радісно зустрів, у моєму улюбленому залі, ми мило побесідували, він показав мені відновлений барельєф який описував історію людства з точки зору древніх єгиптян. Виглядав він якось так


 але їм вдалося цього разу відновити написи у правому нижньому куту. Знаючи про мою пристрасть до слов'янської культури Дідусь радісно повідомив що один з надписів на декількох мовах був зроблений на древнєслов'янській. Також я попросив у них якийсь артефакт з того періоду, який би допоміг мені у медитації краще проаналізувати той матеріал. Прийшла тьотя, нічо така особа, яка принесла прикрасу, частину холодної зброї, та з її допомогою довго та прискіпливо пояснювала мені яким чином жінки того часу прикрашали себе ювелірними виробами. У тому сні у мене було декілька важливих інсайдів, які дозволили значно покращити мою картину всесвіту, особливо у напрямку історії людства.

Салют.


Немає коментарів:

Дописати коментар