субота, 28 квітня 2012 р.

Акуратність думки


 У кожної дороги два узбіччя, з одного маємо ентропію думки, з другого "порядочєк викликаний фрустрацією анальної фази сексуального розвитку, невротичних акуратистів. Як не потрапити до цих крайнощів, та не зашкодити своєму роз-витку ви дізнаєтесь у черговій геніальній бармостатті))

Яким чином існує всесвіт??
На поєднані безладу та порядку виникає життя. Безлад дає будівельні матеріали, а лад збирає ці матеріали у форми. Керує цим процесом свідомість. Саме стан свідомості вирішує яким будеш завтра ти та твій всесвіт. Якщо вона слабенька та залежна, вона буде здвигатись або в сторону безладу або в сторону закостенілого порядку, таким чином рано чи пізно ти або застрягнеш на узбіччі у купі сміття, або будеш бігати зигзагом як твій алкаш.  
Про що нам розповість слов'янський звичай?? Богинею безладу та смерті у нас завжди була Мара. У сучасних ізохериків є тяга зображати Мару у вигляді сексо-пільної дівчинки вамп у чорній сукенькі в стилі мадам Шанель. Звісно це дурня. У смерті нема ніякої привабливості, вона вся в гною, розпаді, страшно штиняє, очі її сповнені безумства. Саме так у образі бомжихи уявляли Мару наші пращури. Для впровадження обрядів присвячених Марі, її радарям не можна було певний час митися, розчісуватись тощо. Ковтун у волоссі є ключем для розуміння деяких аспектів жіночої магії у слов'янській традиції. Альтернативою по-маре-нню свідомості були образи жінки ладної у охайному ритуальному (народному) одязі, розчесаною в коси, з уквітчаною головою. Це про зовнішність?? Ні, це в першу чергу про внутрішнє, про лад думок.
Цей принцип є архіважливим у магії. Порівняємо з медициною. Що буде з людиною якщо її кинути у багнюку?? Нічого особливого, вона встане, помиється та піде далі. Вона захищена шкірою та імунітетом. А що буде з людиною, якщо буде багнюка у хірургічному відділені?? Так, людина помре, бо багнюка потрапить у нутрощі тіла. Так саме з магією. Якщо втручання в тонкоматеріальне тіло людини буде брудним, людина буде мати серйозні проблеми. Чому ж ви не дозволяєте комусь шарити у ваших інтимних місцях або гаманці, та йдете до всяких ворожбитів або попів яким відкриваєте свою душу?? Ви так впевнені що вони помили руки після того як колупались ними в сраці?? Я змушений вас засмутити, більшість з них взагалі не знають про існування "мила та води".
Почніть зі своєї психічної та духовної гігієни, та не давайте можливості усіляким нечупарам лізти вам в душу.

Наведу побутовий приклад акуратності думок. 
Серед молоді поширене загравання з темними, кривавими речами, безкінечні сміхуйочкі про маніяків, самогубства, т. ін. 
Я в цьому намагаюсь не брати участі, бо такі думки, притягують певні обставини. Це не якісь забобони, це гігієна думки яка має певні прояви і у реальному житті. 
Я завжди ходжу озброєний. Якщо у ввечері, по заду мене йде людина, я її завжди пропускаю вперед, аби не дати їй перевагу атакувати ззаду, ще раз повторю це не якісь фобії, або манія переслідування, це на рівні рефлексів. Гігієна думки яка була напрацьована на тренуваннях. Я завжди буду мило посміхатись незнайомій людині, підтримувати діалог, але мені потрібно декілька секунд щоб перетворити її на фарш, у разі проявів агресії з ії боку.
Зауважте, я кремезний дядько, суворого вигляду, до якого мало хто при здоровому глузді вирішить доєбаться. Я підготовлений дати миттєву відсіч агресору та більшість питань у житті можу вирішити одним телефонним дзвінком. АЛЕ!! Я не маю емпатії на рівні думок, з шарами всесвіту які пов'язані з насиллям, кровожерністю та таке інше. Розумієте про що я?? Можу підіграти або підтримати недолугий "базар, або витратити свій час на вивчення того чи іншого явища на кшталт феномена Декстера, але у серці я зберігаю чистоту, бо мені так приємніше та безпечніше існувати.
Шануймося.

2 коментарі:

  1. Гениальнейший и любимейший наш! Как всегда мудро и познавательно.
    Но, если ты ратуешь за чистоту мысли, почему же ты сам позволяешь себе негативно отзываться о своих прихожанах? Или это такой метод воспитания паствы?

    ВідповістиВидалити