понеділок, 23 квітня 2012 р.

Школа лицемірства



 Люди - це самий лицемірний вид істот на цій планеті. Лицемірство є однією з найголовніших ознак соціалізації. Пропоную оглянути деякі з них.

1. Не вір словам.
Коли людина каже щось на кшталт: я хочу зробити те, поїхати туди, вчинити так. Це не значить що вона дійсно того хоче. Це значить лише те що вона хоче сказати ті слова. Бо сила бажання вимірюється не словами, а вчинками. Хоче казати - каже, хоче робити, мовчки робить. Слова це теж вчинок, але часто густо на словах все і закінчується.
2. Сексуальне зваблення.
Люба форма сексуальної поведінки є звабленням. Наприклад, коли дівчина торкається чоловіка грудьми - вона його зваблює. Не факт що того ж вечора тобі обломиться секас, але це ознака того що вона не проти. Саме мова тіла біль-ше говорить за наміри людини ніж слова. Якщо жінка повертається до вас весь час плечем, це демонструє що вона не має до вас потягу, а навпаки захищається. При цьому не має значення які слова вона говорить, або як широко вам посміхається, це все.. правильно - лицемірство. Зваблення часто використовують не в сексуальних а в інших цілях.
3. Обіцянки цяцянки.
Є певні національні відмінності наприклад у англійців або американців. В їх країнах лицемірство є нормою. На жаль ця пошесть розповсюдилась і на наш культурний мем, разом з усім іншим лайном. Коли вам кажуть у відділі кадрів: ми вам обов'язково передзвонимо, приховано вам кажуть - ідіть дядя/тьотя нахуй. Ще англійці завжди ржуть з лохів, які не розуміють їх "мову отаких обіцянок.
4. Розмови за очі.
Коли людина каже тобі щось в очі, завжди треба ділити на 50, бо то здебільш "вєжлівость, ніж правда. Правда десь по середині між тим що вона каже тобі, та тим що каже твоїм ворогам, коли вони ржуть і дружать проти тебе. Ввічливість це узаконена форма лицемірства.
5.Офіційна брехня.
Офіційні відносини - це збочення, яке сформувалось разом з державністю. Щось типу: нічого особистого, це "джастебізнесс" або вибач, я тебе вб'ю не тому що щось маю проти тебе, це в мене така "робота - вбиваю людей. Також до цього відносяться подвійні стандарти для "своїх.

- Хто там сцить як корова??!!
- Та це ж я мамо..
- Аа.. Ну писяй писяй доню.

5. Ритуальне співчуття. На похоронах прийнято робити вигляд що сумно, на весіллі що весело)) серед друзів що небайдуже. Це все рольова поведінка, за якою люди ховають свої природні почуття.

Можете цей список подовжити, а я поки скажу вам що робити. По перше треба заспокоїтись та сприймати світ таким якій він є. Дійсно, мені як і вам хочеться щирості, простоти, легкості у стосунках. Але давайте тверезо подивимось, де їх взяти?? Дурно анально відгороджувати себе від реальності оцим: а такий дАртаньян а навкруги підараси. Всі хто мене надурить його бог накаже, дада так було і не один раз. Або ще якась хєрня, якою ви намагаєтесь обдурити себе та навколишніх, сховавшись у повітряному замку своїх ілюзій. Нема цього. Скажу біль-ше, критичне ставлення до людей та їх лицемірства, також є лицемірством, бо людина завжди судить інших але не бажає судити себе.
Що ми маємо?? Є реальність, яку ти можеш пізнавати, бо тебе сюди запхали та тебе не питали. 
Наприклад я, завжди знаю коли люди мені брешуть, бо у брехні інша частота хвилі. В 50% я знаю чому, бо відчути другий інформаційний шар не так важко як здається. Відсоток не великий, але я не хочу його збільшувати, якщо людина хоче приховувати, нехай так буде, так навіть цікавіше.
Я сприймаю світ таким який він є, та з цього намагаюсь зліпити щось своє, щоб було затишно мені та моїм близьким.

Чого і вам бажаю. Шануймося.

1 коментар: