вівторок, 10 квітня 2012 р.

Дивні вчинки Димної Суміші.

 Чому не люблю ско-маро-хів. Сучасне єбануте суспільство збо-ченців має декілька сформованих, легальних стереотипів, які ну ніяк не вписуються в поняття життєвої норми та здорового глузду. Візьмемо таке явище як культ особистості. Коли ми кажемо про культ особистості Сталіна/Гітлера, всьо якби нормуль погано і тп, як кажемо про культ якогось музиканта - фсьо, забрало впало, вони такі няшні, вони такі кльові.

Хто такий музикант?? Це якийсь задрот, за правило психічно хворий, на кшталт Курта Кабейна, який отримує купу бабла, жіночої білизни, тому що натовпу хом`ячкив нема куди себе подіти у п'ятницю ввечері?? Людонькі, ви дійсно вважаєте що клоун Філіпф Педросовіч, щось робить таке унікальне що його треба завалювати грошима та оплесками?? Я вважаю інакше, я вважаю що всі ці поплавські повинні єбошити як папикарли та їздити по калхозах співаючи за мішок картоплі. Раз я так вважаю значить так і буде. *Вступлєніє*

Був такий непоганий український гурт "Димна Суміш" Декілька придурків навчились шота там грати, ну непогано, був на їх концертах, нічотак, ну підлітки ходять, головою трясе, шо його ще робити тій молоді. Так от Ці гівнюки таке висрали недавно -  ця країне, це тихий ужас ми такіє нежніє і чуткіє що не можемо тут працювати (праця блеать) що ми типу припиняємо своє жалюгідне існування. Ну що на таке можна сказати?? Ну як тут не уєбать??!!
 Приходить цей штрих димний так у магаз, купити собі овочей (можу помилятися але вони чи вегани чи що) А йому продавець так: ідіть нахуй дядя, я так заєбавсь, я такий тендітний, що хуй вам в сраку а не баклажан. Тот так у колхоз, каже а можна я вам поспіваю а ви мене прокормите, бо в мене руки з сраці, нічого не можу тіки бринчати на гітарі, а тій так: та блєать їдіть нахуй все заєбало нічого жрати нема. Або так прихватило його якась хвороба очі вилазять, звонить у швидку а там: Та ідіть нахуй, матриця напрягає, а ми тут всі такі нео і триниті через одного.
Я б хотів би щоб було так. Щоб ці дебіли нарешті зрозуміли, що якщо ще є люди які згодні заплатити за квіток на твій говноканцерт, радій сцуко і не вийобуйся.

Кого я вважаю героями?? Не цих клоунів від якого пищить бидло, а простих людей які роблять прості речі - молоток, булку хліба, лікують людей, управляють літаком, людей які можуть щось робити, а не цих обкурених ідіотів.. Хтів ще сказати про цю вашу Кашку Смальцову, але промовчу поки що.. але я наглядаю, а як вам відомо Барма бачить все.

5 коментарів:

  1. дико іржал)) повністю згоден - хай би воно і не грало ніколи. "Заводы стоят, одни гитаристы в стране"))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Нічо)) скоро прийдуть роботи гітаристи на чолі з Вертером, залишать покидьків без куска хліба))

      Видалити
    2. а шо, це тема - навчити залізяку на струменті грати))

      Видалити
  2. гугл сказал, что ско_марох - ско-наваждение грехов

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. откуда жидывському гуглу знать про руськую традицию??)) Скоморохи - секта поклоняющаяся Маре, были известны тем что зарабатывали на жизнь клоунадой, в свободное время от грабежей, естественно. В Киеве в их честь даже был назван приток Лыбиди, у них там был табор.

      Видалити