неділя, 11 березня 2012 р.

Ніколи не вмів..

.... визнавати поразки. Досі не навчивсь, навіть не знаю добре це чи погано.. Мабуть вже не навчуся.



 Колись років вісім тому, я жив у лісі дикуном. Був дуже важкий період у створенні моєї нової особистості, але часи були майже найкращі у моєму житті. Так от, одного разу я об'ївсь мухоморів і мене щось замкнуло. На мене напав неконтрольований сміх. Я сміявся в обличчя Смерті, я сміявся в обличчя Богу та його другу дИЯВОЛУ, я не міг зупинитись, бо вони всі дійсно кумедні у своїх примітивних цілях та бажаннях.
 З тих самих пір, кожного разу, як я намагаюсь визнати свою поразку, на мене нападає той сміх.
Єдине що я можу, так це поспішно вийти із гри, запевнивши себе що цю гру я програв. Роблю я це лише тому що боюсь того себе.. того що сміється над всесвітом. 

Немає коментарів:

Дописати коментар