четвер, 26 січня 2012 р.

Сталкінг?? - У носі ковирялкінг!!

Як зробити перші кроки у світ магії, якщо ти вже зрозуміла, що звичайне життя не для тебе, бо воно кволе та сумне??


Наприклад можна зайнятися сталкінгом. Слово це запозичене,  в мові оригіналу має значення нав'язливого переслідування. Також на мутацію цього мема вплинули такі явища природи як Карлуша Кастанеда та Тарковській зі своїм Сталкером. Тому я зара вам сам скажу що таке тру сталкінг.


  Сталкінг - змінений стан свідомості (ЗСС) людини, завдяки якому вона досліджує себе та навколишній світ у звичайних життєвих обставинах.
 Більшість людей бажають мати надприродні здібності - зцілювати хвороби, передбачати майбутнє, спілкуватись зі світом духів, контролювати обставини свого життя, але мало хто розуміє що для того щоб мати надприродні здібності треба мати надприродній світогляд.
Саме для цього існує сталкінг.

 Сталкінгом я почав бавитись ще у школі. Я мав таке хобі нав'язливо переслідувати психічно хворих людей.
До того, як ми знищили у 2002 році расу демонів, психів було набагато більше, та запалювали вони значно крутіше. Демони контролювали людство через духовну сферу але існували у фізичній.. так, саме в цих психічно хворих. Психів було завжди рівно стільки, скільки треба було демонам рангу "світоправителі". Світоправителі використовували тіла одержимих у якості домівок, таким чином вони контролювали території міст.
Все це я зрозумів значно пізніше, але ще, як кажуть, зі шкільної парти, відчував що за цим є щось надприродне. Мені дуже цікаво було споглядати як одержимі провокують людей та як ті реагують, це дуже смішно насправді, саме реакція людей. Це були мої перші, дитячі пошуки потойбічного. Потім коли вже я став християнином, ці навички мені дуже допомогли, це відчуття надприродного та його взаємодії із реальним світом, допомогли мені більшість часу бути наповненим Духом Святим, та протидіяти ієрархії демонів, бо вони мене вже почали впізнавати як святу людину. Після того як ми розпочали служіння єкзорцизму, вони часто густо прямо на вулиці звертались до мене на ім'я, іноді погрожуючи, іноді благаючи не виганяти їх з людей. Коли моє служіння Боженькі добігло логічного кінця, практики сталкінгу були доведені мною до досконалості, хоча лише через декілька років я прочитав десь на форумі як воно саме називається. Отже, авторська метода:

Техніка Наглядача
Людина має невелику частину свого Я яке називає свідомістю. Все інше було відкинуто до підсвідомого та мало кого цікавить. Але саме там у твоїй підсвідомості зберігаються таємниці, всі не використані можливості. Як це змінити?? Перш за все треба змінити стан своїй свідомості із звичайного у незвичайний, іншими словами, вийти за границі своєї Звички. Ти розумієш сам, що твоя Звичка світосприйняття - кволе гівно, яке нікому не потрібно, але ти її тримаєшся щоб не збожеволіти. Тому не треба ризьких рухів, потихесеньку починай її трансформувати та входини у новий набагато цікавіший світ Магії. Для цього треба почати наглядати за собою. Як ти ходиш, що ти їси, як ти розмовляєш, чим ти керуєшся у своїх вчинках, реакціях на вчинки інших. Чим частіше ти будеш це робити тим більше Прави та Криви, відкриється для тебе.

Це перший крок. Другим буде наступне: у своїй свідомості тобі буде потрібно виділити місце, для цієї нової персони - твого Наглядача. Це також ти, але вже дещо інший. Ти це відчуєш. З часом коли цей новий ти буде рости та укріплюватися, ти побачиш у собі кореневі зміни. По перше ти будеш більш спокійний, по друге більш впевнений у собі, по трете значно розумніший та виважений у своїх рішеннях та вчинках.

Останнім третім кроком буде щось дуже важливе та дійсно надзвичайне, вам треба буде у цю новостворену людину Наглядача, перенести своє Я, своє Его. Коли це відбудеться, можете сміливо вважати себе магом, надзвичайні прояви вашого нового Я не забаряться.

Псю: ці матеріали я публікую в першу чергу для українців, бо брати наші розсєянє, вже трохи в курсі, та знають хто такий Барма, та з чим його треба їсти щоб не отруїтися. Цей.. ще той.. Це вже шоста бармаскула, але я більш нумерувати не буду, так що слідкуйте по тегу. Як співа той хто тролить мумій: "Будєм мєтка мєтки ставіть"

****
Так єта.. хто из вас низнает про технику Наблюдателя?? Знают фсе, а кто делает?? Мало хто, вот имено поєтому вы дамы гаспадамы в жопе сидити и врятле от туда вылизете.
Про сталкенг замолвлю ка шлова
Сталкенг жополазный - таскать свое тельце по заброшкам, дышать грибкаме, рисковать таки да сорваться и так там астаться, ну и масса других приключений да  на вашу любимую точку апоры. Ради чиво все это?? Правильно, шоп пащикатать свой мистический клитар, прикаснуццо к миру валшебнава, мистическава, потустаронива, мира разпада и разлажения. Имено што да.. это намнога веселее и проще, чем ебошить как папа карла в 4D, практиковать и еще раз практикавать, кому ано надо?? Правда??
Сталкиен ККашный, ничо такой, если бы не эти ваши неорганики-силикатнике и прочии живнасте придуманые хворым писакай шоп книжкеж продавались.. Я вам так друзья скажу, похоже што ККашка в отличии от вас понимал чуть чуть што такое магиё, и што с ниво ниудачника такой маг как с гавна пуля, поэтому и ввел в игру Дона Хуяна.

Хочу любви!! Поеду в мексику, там шо не парень то Хуан или Пэдро!! (анек такой)

Так вот из всиго таво гамна  чем КК заполнил ваши головы в период магической оттепели, сталкенг более менее то что смысл имеед делать, так што впирод и с песней.

Сталкенг сновидчезкий, тожи что и дневной тока ва сне, требует умения там осознаваццо, тока как любой ОС малопалезен для психике и здоровья.


Сталкенг Таркоффскава, потрясающей фильмец, который не тока пророческим образам предсказал Черную Быль, но и бильш менш толкова описал реальный магуйскей сталкинг, как шарить в местах опасных, как сибя висти и как относиццо к себе и к миру, такшто учите матчасть если низнаети што делать. Всежи пожилаю вам успеху, ибо сам к ниму иду. Шануймося панове.

5 коментарів:

  1. как интересно...посты регулярно радуют. спасибо, Барма !
    мне тоже с раннего возраста интересно было наблюдать за нездоровыми людьми. (и вообще за людьми...ездила на тренировки 2 раза в день, развлекалась в транспорте). но самой казалось это не совсем "правильным" что ли, никому не рассказывала. и все таки трошки стремно. особенно после того, как один регулярно наблюдаемый, даун схватил за руку и поцеловал ее. а году в 99-2000 случайно попала зрителем на сеанс экзорцизма. впечатляюще, конечно.

    ВідповістиВидалити
  2. так, одержимі тонко відчувають увагу інших людей, та інші тонко-матеріальні нюанси, тому треба бути обережним.

    ВідповістиВидалити
  3. я думал сталкинг-перенос тушки (был маленький опыт) а оно вона как... я поцчемуто "их"(одержимых) всехда чуял издалека и старался обходить.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. це непогане рішення, так безпечніше, але не завжди вдається запобігти контакту з силами пітьми, тому у бойовій магії теж треба розвиватись.

      Видалити
  4. Ага,сижу вот на задней парте в Бармаскул и из угла нос высовываю. Сопливый пока,но жадный..)))

    ВідповістиВидалити