вівторок, 24 січня 2012 р.

Принципи духовної влади.

 Перш ніж я зможу розкрити сенс такого явища як Духовна влада, нам потрібно розібрати що таке влада взагалі та які типи влади існують у всесвіті.

Влада - це можливість однієї істоти впливати на існування іншої.
Існують декілька типів влади.


  Влада фізична - цей сумний тип розповсюджено під мемом: хто сильніший той правий. Виник цей тип влади завдяки бажанню Матінки При еволюціонувати за рахунок учасників цієї еволюції.  Спрощено: хто кого з'їв, той і розумніший/сильніший. Звісно є механізми регулювання та втручання, які не дозволяють якомусь виду назавжди захопити верхівку харчового ланцюжка. Візьмемо наприклад цивілізацію індійців Майя, яка раптово зникла залишивши після себе лише депресивний календарик до 2012 року)). Принцип фізичної влади активно експлуатується людьми, які роблять вигляд "демократичності" та "справедливості" своїх карательних дій. Насправді на сьогодні немає жодної країни, громадяни якої зробили хоча б крок в сторону від свідомості "ровных пацанчиков с района" Як було суспільство гопарським, так воно і залишилось. До сих пір домінують декілька супердержав та роблять що заманеться, тому що мають військову перевагу та міцний апарат брехливих ЗМІ. До фізичної влади також відносяться сили стихій. Заради справедливості треба сказати дві речі.

1. Слов'яни єдині хто мали певний час демократичний устрій - народне віче, та будуть його мати у майбутньому.
2. Існує світова ієрархія яка не визнає фізичної влади як такої - СІРЕ, прихильником цієї ієрархії є ваш покірний слуга.

Цей принцип фізичної влади агресії та домінування породив другий інститут - інститут соціальної влади. Соціальна влада дуже різноманітна, я б сказав різнобарвна. Існують тисячі проявів цієї влади які створюється/знищується в рамках соціального договору, який беруть на себе учасники соціальних дій на тій чи іншій території. Візьмемо простий приклад - відносини між працівником та працедавцем. Як тільки людина йде на когось працювати вона добровільно віддає владу над своїм життям начальнику. Як той буде ту владу використовувати, працівник ніколи не замислюється. Бо якби ви замислювались, ви б ніколи не пішли працювати на дядю.
Писати тут не переписати, зауважте лише той факт, як у людей змінюються речовий апарат, коли вони починають розмовляти в тих інтонаціях та типах як їх верховодство. Процеси дуже складні та глибинні. Саме тому що люди не розуміють що відбувається тоді коли вони віддають владу над собою будь кому, ми маємо більшість проблем у соціумі.

Влада родова. Це сама сильна влада із існуючих на землі. Вона настільки велика що ви народжуєтесь схожими на своїх пращурів. Тут треба звісно змінити своє атеїстичне мислення, щоб усвідомити що попереду, буття або свідомість. Але так воно є, наслідують не тільки зовні, але в першу чергу внутрішнє. Наприклад діти алкоголіків, або віруючих (комплекс ДВБ) все життя мають психічні проблеми, якщо не звернуться до психолога. В езотериці є таке поняття - родова карма, коли людина повинна жити так як їй написано на роду, неважливо усвідомлює вона це чи ні. Може колись я зупинюсь на цій темі окремо. Саме тому Звичай загостряв увагу на відносинах Батьки/Діти щоб родова влада не нашкодила людині. Є ще один цікавий факт. В Українській традиції є правило звертатись до батьків на ви. Хибно вважати що це є прояв поваги, насправді у слов'ян повагою було звертатись на ти. "Ви" має значення безлічі, пітьми, в більшості мало негативне забарвлення, тому на ви звертались до тих до кого не мали довіри (йду на ви) іншими словами - я вас не знаю хто ви, скільки вас, та звідкіля. Тому звертання на ви до батьків має інше походження, за Звичай було прийнято звертаючись до батьків звертатись до всього свого роду.

Ну і останнє - влада духовна. Це для більшості людей темний ліс, бо "скудоумие" заважає їм усвідомити саме явище духовності. Тому трохи поясню. Слово Дух описує тонко-матеріальний шар всесвіту який формує більш щільні шари. Це світ духів. Від слова дух утворено руське слово Воз-Дух. В Україні воно застаріле, але дає нам зрозуміти принцип. Саме так як з повітря утворюється вода, а з води кристали льоду, саме таким чином світ Духів утворює наше життя. Тому люди які мають духовну владу, мають найвищій тип влади на землі.
За своє життя я особисто більше всього зусиль докладав до праці в духовній сфері.

  Якось так сталося, що десь років у 17 я усвідомив що немає сенсу щось робити в цьому світі якщо ти завтра можеш загинути так і не зрозумівши чого. Нащо будувати домівку якщо у ній оселиться твій ворог, нащо ростити сина якщо він стане злочинцем, нащо садити дерево якщо на ньому тебе повісять?? Тому я вирішив перш ніж щось робити розібратись в устрої Всесвіту, розібратись, особисто, є Бог чи нема, якій він. Я докладав великих зусиль до подолання цього важкого шляху дослідника духовного, використовуючи весь свій потенціал, розум, фінанси, в першу чергу на цю мету. Це був дуже складний шлях, декілька разів мені та моїм близьким така жертовність трохи не коштувала життя. Саме тому я отримав велику духовну владу. Свого часу я воскресив трьох  людей з мертвих, зцілював важкі невиліковні хвороби, повертав нормальні здібності інвалідам дитинства. Позбавляв одержимих злих духів, взяв участь у Армагедоні  та блокуванні Апокаліпсису.
Це були дуже цікаві але й небезпечні часи, коли вирішувалась доля людства. Саме тому я можу казати що таке духовна влада та який негативний або позитивний вплив вона має на існування людини, або будь якої іншої істоти.
Наведу такий приклад з свого життя. Колись в наше вузьке коло спілкування входила одна дівчина, яка в мене закохалась та вирішила присвятити мені своє життя. Я її відмовлював, казав, що вона не розуміє що робить, та які наслідки будуть мати таке присвячення. Але вона настирно вимагала свого, в кінці кінців я погодився, у нас був бурхливий роман, але вона нарешті зрозуміла, що я не планую створювати з нею родину, та не зможу дати їй те, що вона потаємно, але насправді бажала. Коли вона це нарешті усвідомила, тоді різко втратила цікавість до всього того чим я живу, та вирішила таки піти шукати своє жіноче щастя деінде, поки шкіра молода.. Десь за рік, коли я в черговий раз вийшов у 4D, до мене наблизився поважного виду індус, я його роздивився на більш тонкому шарі, все з дядьком було гаразд - не фейк. Він запросив мене "у гості" це був якийсь типу палац, вони посадили мене на почесне місце, та всіляким чином намагалися задобрити, в кінці кінців запропонували отримати це почесне місце у їхньому древньому роді. Звісно вони щось просили натомість, як з'ясувалося просили щоб я поблагословив ту дівчину, бо вона вже має хлопця з яким хоче укласти шлюб. Але звісно щастя їм не мати, бо вона належить мені. *Я про ту дівчину вже й забувсь згадувати* Я сказав що мені дуже приємно їх запрошення, бо я завжди здогадувався що М. мала індійські коріння, але запитав чому вони не прислали до мене слов'янського представника. Цей дядько відповів що у слов'янський гілці нема поважного представника, який би міг без наслідків наважитись на візит до мене.

Ось такий приклад тих процесів які відбуваються в житті людей, по той бік їхнього життя. Тому щоб ви не зашкодили собі, роблячи те що не розумієте, дам декілька порад:

1. Ніколи не кляніться та не робить прокльонів.
2. Не присвячуйте себе нікому, тем більше корпоративним егрегорам.
3. Ніколи не загравайте з авраамічними релігіями, бо після смерті Єгова спалить вашу душу.
4. Не робіть безглуздостей які пошкодять вашу родову гілку, насамперед: вбивства, знущання, обкрадання, ухиляйтеся насамперед від контактів з носіями темряви - злочинцями, психічно хворими людьми, тощо.
5. Будьте дуже обережні з магічними діями та експериментами, особливо у спілкуванні з магами, вони хоча і знають, але вам навряд чи скажуть що відбувається насправді.
6. Робіть тільки те що вам підказує ваше серце, так ви майже ніколи не зробити помилки у житті.
7. Завжди уважно використовуйте отриманий життєвий досвід.

Шануймося.



5 коментарів:

  1. Спасибо.

    А как считаешь, стоит ли стремиться к власти в каком-либо из её проявлений?

    ВідповістиВидалити
  2. хороший вопрос.. стоит стремиться, если у тебя есть чоткая цель, потому что чем больше власти тем больше возможностей. Главный секрет власти заключается в том что она должна быть четко сбалансирована ответственностью. Если власти меньше тебе сядут на голову, если власти больше чем ответственности ты станешь деспотом и плохо кончишь.

    Я ушол с позиций власти после реализации тех проектов в которых брал участие. Интересно то что уровень духовной власти остался темже, но она какбы перешла в спящий режим. Я ей не пользуюсь но ана есть.. какбы точно выразиться, это наверное больше похоже на репутацию.. вопщем аналоги непросто подобрать.

    Да.. вот еще, власть на прямую связана с иерархиями, где власть это как скил, а иерархия, сама структура как скилет)) Както так.

    ВідповістиВидалити
  3. Повертаюсь знов і знов до твоєї мудрості Барма. Дякую, Аня.

    ВідповістиВидалити