Коли людство ще не вигадало кіно і кібернетика не перетворила його у майже реальність, наші пращури сублімували свої почуття в Архетипи сидячи у вогнища, переказуючи один одному байки.
Кіно є сучасним Міфом. Міф це інформаційна система яка об'єднує Архетипи в цілісну історію з початком та кінцем. Архетипи живуть у колективній свідомості людства, живуть значно довше ніж їх носії, та мають потужний вплив на соціум, психіку та поведінку людини. Як нам дослідити цих архіважливих істот, якщо вони знаходяться поза зоною досяжності?? Правильно!! Досліджуючи міфи та їх вплив на людство.
Люди, еволюція яких не затрималась на відрі попкорну, а пішла далі, розуміють як і навіщо треба дивитись кіно. Сьогодні на прикладі Міста кісток ми розкладемо по поличках міф яким автори намагаються втрутитись у нашу з вами свідомість. Спробуємо отримати користь від цієї чергової саги про "малолєтку, піпец яку відьму"
Але перш за все короткий екскурс у Аналітичну психологію пана Юнга. Як Карл (ще і Густав походу) відкрив світ Архетипів (психоїдів) які були і залишаються досі богами, хоч дехто і називає їх егрегорами, маятниками та ще багато назв вигадають.
Така собі вправа для уважного читача. Уявіть собі таке, до Юнга приводять крейзануту дівчинку, з далекого забитого села. она йому розповідає свій сон, який один в один є міфом давньої Греції. Юнг так офігіває, та питає: Дівчинка, дівчинка, а хто тобі розповів цю казочку?? А дівчинка каже, ніхто Карл Густий, це мені сон такий наснився. Юнг починає шукати, опитувати, дійсно ніхто не міг той дівчині розповісти, і тут старика б'є інсайт, він такий з криками Евріка плигає у ванну зрозумівши що світ архетипів це паралельний світ який існує сам по собі та впливає на людей як на цю дівчинку.
Те саме відбувається коли люди зненацька "згадують минулі життя та інші приколи. Це зрозуміло?? Ось тут многабукафф.
З цієї точки зору спробуємо прочитати цей фільм. Прибравши звідти любовні шмарклі та інший комерційний непотріб. Про що йдеться.
1. Паралельно нашому світу існує вимір який перетинається з нашим в якому всі казки є реальністю, це не вигадки це все правда. Така месага фільму. Що це?? З одного боку ми розуміємо що це вигадка, з іншого кажуть ні, це правда, де істина?? Вона як завжди по центру. Світ духів є правдою для світу духів але вигадкою для нас. Коли ти поринаєш у світ духів, починаєш з ним взаємодіяти всі ті "вигадки стають реаліями, бо ти потрапляєш на їх територію.
2. Бачити світ духів можуть тільки люди з особливими здібностями. Вони ці здібності отримують або в спадок, або через ініціацію. Ті що бачать називають тих хто не бачить "примітивами. І це дійсно так.
Окрім вампірововкулаків міф точиться навколо Сутінкових Мисливців (екзорцистів) та демонів, це дві конфліктні групи, які змагаються за "грааль - кубок який надає можливість людям отримувати янгельські надздібності. Це також є правдою, бо бойові маги існують насправді. Це такі сучасні шамани які можуть вигнати духа який контролює людину. Звільнена людина повертається у нормальний психічний стан або зцілюється. Піднімається тема одержимості тварин, це також цікавий момент, у мене до цього ніколи руки не доходили.
3. Основним інструментом героїв фільму є рунна магія. Я цей напрямок не розробляв тому попитайте тих хто шарить. Єдине що можу сказати - руни (якщовонитру) змушують енергію циркулювати за певним малюнком, це як трафарет який вмикає певний процес. Прикладаючи ту руну, коли вона активна куди треба можна отримувати результат який треба, якось так. Наприклад українці використовували руни для структурування енергетичного захисту одягу - ваші вишиванки, писанки для фіксування позитивного річного сценарію колодару, тощо. Але мені цікавим є один момент, символом фільму стала стилізована слов'янська руна.
Веди,
руна яка з так званої руниці, праписемності, перекочувала у Глаголицю, це не просто символічно, це феноменально.
4. Головна героїня та її мати, є носіями особливих здібностей у жіночій відьомській традиції та магії рун, телепортації. Додайте ще ключовий елемент - телепорт в Університеті Ордена і ви отримаєте цікавезну закінчену сюжетну лінію яка принесе вам не один інсайт.
5. Головний Злодій - геній експерементатор який йде на пролом в досяганні своєї мети - класичний маг невдаха, який є загрозою для існуючих систем так і не створивши свою.
Дуже доставляє ще один персонаж - наче відьмак, гей у труселях, таджик, я весь фільм чекав що він скаже - "путін це складний біоробат))"
6. Місто побудоване на некрополі, некроманти якого отримують знання та силу від померлих магів. Це прекрасна алегорія, у кожному місті є потужний некроплан, який сформований мерцями цього міста, там багато цікавого (як і у кіно) стосовно пам'яті людства.
7. Швидка регенерація демонів. Духовні істоти побудовані таким чином що "фізичні знищення на них не діють таким чином як до цього звикли люди. Суть проблеми у тому що фізичні структури значно складніші за духовні, тому якщо фізична структура тіла істоти зруйнована, це завжди майже смерть, для духів це не працює, їх знищувати треба в особливий спосіб. Ці всі казочки про те що вампірів треба вбивати сріблом, часником чи осиковим килком встромляючи у сваргу Персі, насправді натяк на те що духа можна знищити структурою яка викликає у них "алергічну реакцію, і це дійсно так. Те саме з сонячним промінням)) хіба що мудрогелям стане клепок зрозуміти що у потойбіччі нема сонця)) у нашому розумінні цього явища.
Тішить те що в фільмі нема героя на білому коні, це скоріш за все група, яка намагається впоратись з хаосом та реалізувати своє покликання.
Веселого перегляду))
Немає коментарів:
Дописати коментар