пʼятниця, 3 січня 2014 р.

Книга


ВІРШІ


ПРОЛОГ
Я дуже довго намагався сісти за написання книги свого життя, але все не вистачало сміливості, бо я прекрасно усвідомлюю наслідки творчості у другому вимірі енергії, та відповідальність за те що ця книга буде трансформувати души людей ще сотні, а може і тисячі років після мого уходу. 
Але ось настала ця мить і ви маєте честь бути першими її читачами. Книга буде написана віршами, в яких я ділитимуся мудрістю що надбав за своє життя. Книга буде змінюватись, вірші час від часу будуть з'являтись або переміщатись в її просторі згідно задуму автора. 
Дякую за увагу. 


****

ДУХ
Глава перша.
Поема перша.
"Змісти"

1:1:1:1 
Шукав у Всесвіті Свідомість.
І ось.. її я не знайшов. 
1:1:1:2
Лише енергії бурхливі
Об'єднуються у кристал.
1:1:1:3
Ламаючи собою інших,
Кристали, яких час настав. 

****

ДУША
Глава четверта.
Поема перша. 
"Любов"

2:4:1:1
Потоки ніжності, як хвилі
Єднають душі двох людей.
2:4:1:2
Чоловіків позбавлять сили,
Жінок наповненням грудей.
2:4:1:3
І молоко і кров проллється
На землю, народив життя. 
2:4:1:4
Навіщо став його причиною??
Іди.. зі світу в небуття!!





Далі буде.

2 коментарі: