четвер, 26 вересня 2013 р.

Бога нєбила і нєд


Зруйную віру за п’ять хвилин
Без передплати та смс

 
  
  Є такі неприємні люди – ловці душ, які тичать у вас брошурами та закликають відносити десятину саме до їх церкви, бо тільки так ви зможете спастись від їх вигаданого друга.  Вони
стверджують що він *ой з маленької.. мені хана))*  не буде вас мучити у їх ман’ячному пеклі,  якщо ви будете постійно перед ним принижуватись,  а якщо ви ще будете постійно його нахвалювати, пестити його Его, він запроторить вас до сумного раю, де пекельні страждання замінять на гру на арфі до кривавих мозолів. Така нескладна перспектива, з думки цих йолопів, повинна справити на нас валшебнає враження та докорінно змінити наше життя.  Іноді їм не щастить і вони натрапляють на мене. Я їм натомість пропоную, абсолютно безкоштовно, за п’ять хвилин зруйнувати їх дурнувату віру.

Пропоную вам конспект *гГ*, останньої такої бесіди, може вам стане у нагоді.

Проповідник: Здравствуйтє, хотітє я вам раскажу про Бога?
Йа: вітаю, хочете я зруйную вашу віру за п’ять хвилин??
-        
  -          -  Ви не сможете ето сдєлать, я давно вєрю в Бога.
-          -  Давайте спробуємо?? У будь якому разі ви зможете випробувати вашу віру на міцність.
-         Давайтє
-         Бог – це вигадка людини, його насправді не існує.
-         -  А как ви тагда аб’яснітє происхождєниє всєго живого на Земле?
-         -  Не тільки живого ще і не живого ще і у всьому космосі.  Ви вивчали у школі фізику??
-         - Да
-         -  Ви розумієте що таке енергія??
-         -  Да
-          - Ви взмозі зрозуміти що достатня кількість енергії під впливом певних умов може змінювати свою форму, наприклад вода перетворюватись на лід або на пару??
-         -  Могу, к чему ви вєдьотє?
-         Я веду Вас до того що енергія має розум. Вона розумна, у цьому нема ніякого бога, або Творця, воно все само по собі працює так само як ви з однієї клітини перетворились на людину.  Не тато з мамою вас «зробили» цей процес був автономним, природним, згідно з певними законами.
-          - Вот видитє, Бог! Прідумал еті закони!
-          - А кто вигадав бога??
-          - Нікто, Бог бил всєгда!
-         Ось бачите, ви кажете те саме, енергія була завжди і вона розумна.
-         Ето не тоже самоє
-          - По суті те саме, тепер уявіть що все що оточує нас, такий собі біо-мінеральний комп’ютер який сам себе будує, руйнує, самовдосконалюється, ви здатні таке уявити??
-          - Могу
-         Добре, ось в решті решт цей природний комп'ютер народив, я підкреслюю, не створив, а саме народив людину. Яка змогла за рахунок еволюції мозку дійти до самоусвідомлення.  Це ви можете усвідомити??
-         -  Допустім
-         Тепер у нас є вибір, зрозуміти що у дзеркалі той самий я, або вирішити що то бог. Сама ідея пошуку бога є оце перенесення нашого примітивного досвіду на Всесвіт який значно більший за наше розуміння.  Наприклад, я можу зліпити людинку з глини – значить бог зліпив людей з глини. Це така недолугість, інфантильний пошук когось великого та розумнішого за нас, небесного Татко, який прийде у скруті та все порішає. Це помилка.
-         Ви хатітє сказать что миллиарди вєрующіх ошибаются?
-         Так, саме це я хочу сказати. Це такий хибний примітивний тип мислення, який пішов у тираж серед  неосвічених людей.  Майже всі люди вважали що блискавка це кара з неба, поки не винайшли громоотвід. 
-         Бог отвєчаєт на молитви, я ето знаю из собствєнного опита!
-         -  Я це не заперечую,  молитва або медитація працює таким чином що людина отримує відповіді, знаходить рішення,  не має значення якому богу ти молишся, достатньо сформувати запит та почекати поки прийде відповідь, так працює Всесвіт, це як луна, коли ви кричите у печеру вам  лунає наче відповідь, так само на крик вашої душі з всесвіту приходить  допомога, підказка. Це типу фізики процесів, це те що я маю на увазі коли кажу що енергія розумна, весь всесвіт то єдина енергія, частини якої є і ми з вами. Кожна людина має здібності зцілювати себе від хвороб, завдяки своїй волі або без неї. Якщо ви порізали палець, ви ж не просите бога щоб він вам його зашив?? Рана затягуєтеся сама по собі.
-         А что будет с нами после смєрті?
-          - Якщо я скажу те що я думаю, вам все одно треба буде або вірити або ні. Краще шукайте відповідь самі, це дуже цікава тема, одне що я можу вам сказати – енергія нікуди не зникає,  вона просто змінює свою форму.  У будь якому разі ви згодні що всі релігії намагаються залякати людей??
-          - Бог есть любовь!
-         Я не хочу поринати у релігійні дебати, я хочу лише сказати що все що засноване на страху, є деструктивним явищем, якщо ви це зрозумієте,  шановний  вірянине,  ваш бог втратить над вами владу та деструктивний контроль.
-         Ага! Ви всьотакє вєріте что Бог есть!
-         Є, скажемо так, істота яка народилась завдяки вірі людей, як будь яка істота вона має певні можливості,  але це не бог у розумінні всемогутній або творець, це скоріше паразит який живится емоційною енергією тих хто йому молиться.  Якщо ви будете взаємодіяти з всесвітом без цього «посередника» ваша взаємодія буде значно гармонічнішою та ефективнішою.
-         А как мнє взаімодействовать?
-          - Дуже просто, звертайтесь,  чітко формулюйте свої  бажання,  розвивайте свій чуттєвий, інтуїтивний апарат,  бережіть себе від деструктиву, і ви побачите що ваше життя стало значно ліпшим.
- Проповідник:  Ви інтєрєсний собєсєднік.
- Йа:  Дякую що вислухали,  до побачення, мої найкращі побажання.


Немає коментарів:

Дописати коментар