вівторок, 13 серпня 2013 р.

Глушці



  Сьогодні зранку уві сні, зіштовхнувся з якимось новим видом ворожих істот. Ось вирішив по гарячих слідах зробити запис.

  Вони захопили містечко у якому я опинився, ну знаєте ці невеличкі сновидні міста які живуть по своїх правилах, а якщо ти потрапляєш до них, ти там завжди  гість. Традиційна ієрархія була відсутня, я так розумію що деякі істоти основані на базі людської цивілізації ще були, але вони типу або безпечні для цих паразитів, або не підозрюють про їх існування.

Я назвав їх глушці)) не тому що вони глухі, вони мають якусь унікальну здатність глушити свідомість.

Під час денного періоду, глушці зберігають зовнішній вигляд людини, вночі вони трансформуються на якихось.. я не сказав би монстрів, скоріш виродків бо їм важко контролювати свій зовнішній вигляд, коли вони атакують. Істоти агресивні, розміри тіла різні у них, живуть групами по кілька десятків осіб. Тіло непропорційне, бугристе, жовтого кольору, як стара кістка. Голова маленька, приліплена у різних глушців, в різних місцях тіла. Головна особливість, фішка падлюк, полягає у тому що вони геть з іншої еволюційної гілки і точно не з нашого світу. Якщо всі близькі до нас істоти здійснюють свою мозкову діяльність за рахунок електрики то глушці абсолютні діелектрики, вони не тільки існують у інший спосіб, вони ще здатні глушити нервову діяльність.
Або мені злили цю інфу, або я якось сам її отримав, але спираючись на неї я несвідомо обирав собі зброю - металеві предмети, використовуючи їх як підсилювачі/провідники. Шмати арматури, конструкції з дроту, щось на кшталт антен, антени їх відлякували, а арматурою їх можна було проткнути або вдарити і вони припиняли атакувати. Ще пам'ятаю були використані деякі артефакти з моєї колекції, це також дивно, бо зазвичай я працюю "голими руками". В решті решт вони підлаштувались, та якось захопили мене. Спочатку ти б'єшся з глушцем як зі звичайним ворогом, але потім коли він переміг, пробив твій захист, ти наче провалюєшся у якийсь вакуум, відрубає все, зір, слух, відчуття, починаєш згасати. Це сталося зі мною під самий ранок. Моя звичайна сигнальна система не спрацювала як треба, це мабуть пов'язане зі специфікою істот.
Я лише усвідомив що мені треба терміново прокидатись, але я не зміг бо мені вже конкретно так глушанули Чоло. Тому я почав розкручувати, ще знаходячись уві сні, нижні сварги, починаючи з Джерела, поки не піднявся до Чола та не звільнив його. Навіть зараз коли пишу оце, таке відчуття що в мізках повзають таргани))  Парочку істот мені вдалося захопити, доправив їх до.. ее.. скажемо так, лабораторії, тому думаю на протязі двох діб отримаю додаткові данні по ним, коротше хепі енд і все таке.   

Немає коментарів:

Дописати коментар