вівторок, 1 січня 2013 р.

Провідник



   Як вам відомо нема нічого безглуздішого та шкідливішого на світі ніж кастанедівщина у своїй частині "усвідомлених сновидінь",  поворуши ногами, все таке. Дуже шкода що саме ця хуйня наповнила розум шукачів у час пробудження людства. Ось ваша Сірість спробує допомогти тим хто хоче звільнитись від цієї омани.

По перше, викриємо головну брехню - само поняття усвідомлення, Костонедішкою було перекручене. Була здійснена спроба зробити підміну. Усвідомлення замінили на змінений стан свідомості (ЗСС). Причому намагаються не просто досягти ЗСС, а досягти ЗСС нічного Я. Це взагалі рідкісна дуристика, і єдине що мене тішить - що якщо людина не бачить таких очевидних речей то можливо туди їй і дорога.

По друге, будь який відьмак, який має хоча б примітивні знання про будову всесвіту, буде довго сміятись з тих ідіотських уяв "пєрвобитних туземців. Орлуша, неорганики та інші казкові персонажі . Ну хто може на таке повестися?? На дворі двадцять перше сторіччя  і хоч людство пішло не в той степ у своєму розвитку,  якійсь рівень поінформованості вже ж є.. Як там казав Борат.. Я казах, я поклоняюся орлу)).  По третє, по четверте.. і так далі. Це не час і не місто для критичного огляду творчості видатного пейсателя, тому перейдемо до діла.

Як покращити, ущільнити свою свідомість у світі сновидінь і нащо нам воно потрібно?? Спочатку теорія.

Головний тезис - Світ сновидінь зав'язаний на тіло нашої планети та колективну свідомість людства. Це головний тезис. Базис, платформа, не зрозумівши її просто сиди на своїй сновидческій сраці і не суйся нікуди. У шарі сновидінь можна вийти "у відкритий космос", наші пращури це активно практикували, але це вже буде перехід у світ духів, це вже не буде сновидіння у чистому вигляді. Але до космосу нам так само далеко як і у Денному житті. Нам би тут до ладу прийти.

Далі друга істина, як народжується життя?? Коли структурована енергія (Жива) потрапляє у поживну середу, починається ланцюгова реакція і та Жива набуває фізичної форми. У нас своя фізика і хімія, у світі духів своя, вони майже ідентичні, пов'язані одна з одною, але все такі різні.

Для всіх істот є головним наступний принцип. Три головні мотивації - жерти, розмножуватись, домінувати. Яким би просунутим йогом ти б не був ти все одно будеш перетворювати біологічні структури, які нижче тебе у їстівному ланцюгу на гівно. Така наша Доля. Вийти за рамки цієї програми дуже важко, майже неможливо. Всі істоти які населяють світ сновидінь живуть за подібним принципом. Саме тому більшість з них живиться енергіями людини, (не тому що це погано), для них це природно, тому що так є.
*Хто ж вам людиськи винен що ви наповнили цю кулю своїми еманаціями.

Саме тому усвідомлення сновидного тіла нічим не відрізняється від денного тіла - головна ознака зростання свідомості проявляється у тому хто кого з'їсть. Хочеш ти це визнавати чи ні, значення не має, як там у пісні.. етотмирпредуманнєнамі. Але якщо тобі, як і мені це не подобається, ми можемо це змінити. Але здатні будемо домінувати та нав'язувати іншим свої погляди лише тоді коли будемо здатні домінувати *кеп.

Остання ремарка і перейдемо до практики. Чому не можна усвідомлюватись у кастонедівському сенсі, шавіліть рукамє. Тому ЩО!! БЛЯДЬ!! Людина дуже складна істота всі процеси у якої находяться в балансі. Якщо ти перенесеш свою точку зборки в п'яту точку, почнеш думати сракою замість голови, замість усвідомлення ти отримаєш психічні та фізичні хвороби. Існує тільки один природній механізм  І це не надбання свідомості, це навпаки механізм втрачання свідомості. Коли рівень стресу перевищує допустиму норму, свідомість перемикається у запасний стан. Денне Я вирубається у Нічне, втрачаєш свідомість прикидаєшся мертвим. Нічне Я у Денне - ти прокидаєшся в холодномупоту. Саме прокачування цього механізму і є головним напрямком у якому ти можеш рухатись. Наприклад я у випадку агресії з боку духовних істот "прокидаюсь уві сні.

Практико)) 

Наведу приклад зі свого досвіду, як одного разу моя нічна свідомість перейшла на новий еволюційний етап. Всі ми мандруємо уві сні. Ці мандри мають певні закономірності, аналізуючи які ми можемо прийти до певних висновків, зрозуміти систему, як воно працює. Ще раз підкреслю для особливо тупих. Усвідомлення повинне пережити не твоє Денне Я, користі від того небагато, усвідомлення, одкровення повинно прийти до твого Нічного Я. Це дуже важливо, бо саме підсвідомість є найменше структурованою, хаотичною. Підсвідомо ми всі баби)) Так от..

Візьмемо таке Явище як Провідник, у світі сновидінь. Одного разу мені наснилось як я сам став Провідником. Я це там усвідомив. Несподівано відбулася трансформація і для мене той світ наче відкрився з нового боку. Я побачив декілька принципів які склалися в одну, цілісну картину.

Принцип перший. Люди завжди сплять. Земна куля крутиться, і тому хвиля засинаючих людей теж крутиться. Уявимо що це хвиля халявної енергії, бо люди дууже енергетичні та наївні істоти, і цим всі користуються. Уявимо що у цій хвилі вирує своє життя. Конкретно. Кожну годину мільйони пришелепкуватих туристів відправляються у сновидческий тур, без карти, туроператорів, з кучею бабла. Як ви думаєте скільки часу потрібно, щоб якісь хитросраки почали цим користатися?? ОДНА МИТЬ!! Світ духів дуже швидкий у порівнянні з нашим грубим. Так от, якщо ви пам'ятаєте сни там де вас водили, *а це мабуть головне що ви пам'ятаєте* Ви зрозумієте що таке Провідник.
У цьому сні я наче потрапив у місце де приймали цих "туристів. У кожному з них я тоді бачив себе, бо свого часу був таким самим м'якеньким лохом. Я бачив розпач у їх очах, а це нагадую не просто якісь мультики, це реальні люди які сплять та створюють у такий спосіб свого двійника. Я розумів що цим розпачем хтось обов'язково скористається. І тут моє нічне Я зробило свій свідомий вибір який, мене до речі потішив, бо він був по суті сіреньким. Я вирішив скористатись цією можливістю, з одного боку захистивши людей від знущань  з іншого отримавши собі бонус. Я став збирати групу та доправляти їх у одне зі своїх плейсів у світі сновидінь * яких у мене там декільканадцять. Люди отримували приємний тур, вони проживали цю ніч без жахів та страждань, я отримував від них "бабки. З першою групою все було гаразд, всі були задоволенні. Я погнав знов у той спецпреймач за новою "партією. З другою групою виникли проблеми. Коли ми проходили крізь портал, а у світі сновидінь всі так рухаються бо відстані завеликі і за час сну їх реально не подолати,  я щось ляпнув їм не те. Це були якісь думки в голос стосовно того що відбувається. Всі мої туристи (десь два десятки) поймали ступор. П'ять зразу злякалися та втекли. Тим що залишились я чесно пояснив що відбувається. Сказав що вони можуть піти та ризикують потрапити у лапи небезпечних істот, а можуть піти зі мною, я гарантую що з ними буде все гаразд, але не приховую що я у цьому особисто зацікавлений. Бо те місце куди я їх відведу, за рахунок їх сну стане більш Щільним та потужним. Аудиторія розділилась навпіл половина пішла за мною, інша пішла шукати щастя або нещастя самостійно.

Отаке, було.. На цьому бажаю вам духовного зростання, бо моя, та думаю і ваша мрія у тому полягає, щоб людство нарешті зайняло достойне місце серед світових Ієрархій.

****
Раз пішла такая п'янка.
Розкажу ще один випадок який стався зі мною.. прямо зараз. Пів на четверту ночі, я тільки но прокинувся після потужного сноВидіння. Прозорий як скло. Ця розповідь буде приємним додатком моєму Читачеві, головною ознакою якого є уважність. Для тих хто медитативно перечитує пости не один раз.
Перша частина сну нічим не визначалась хіба тим що я опинився у будинку свого дитинства. Це свідчить про те що сновидчеське заглиблення досягло внутрішніх шарів, торкнулося моєї внутрішньої дитини. Але тут сталося щось дуже цікаве і це було моє вперше. Я ще не до кінця усвідомив що саме, бо вибухи інсайтів як ті оргазми знов і знов, досі спала-хую-ть в мені. Скоріш за все це було вскриття родової пам'яті, або принаймні перенесення в іншу свідомість, ще і у часі.

Я опинився у часах козацтва. На мені був той самий одяг, навколо мене були відповідні декорації. Я наче загрузився в чітко прописаний сценарій, в якому мені випав шанс щось виправити. Відчуття що це вже було зі мною і воно знов повторюється, мене не на хвилину не полишало. Саме таке подовжене дежавю і винне у тому що люди вигадали байку про минулі життя, але ми з вами знаємо.. Перша частина була якоюсь мелодрамою, де я файнюсенький козачок закохався в гарну дівчину, у нас був якийсь дикий амур на березі неглибокої річки з красивими вербами та мальовничими кам'яними порогами.
 Але як у кожній мило-драмі сталося хуйня. На цій дівчині було якесь родове прокляття, яке скосопиздило нашу любов. Щось з нею повинно було статися, чи вона мала загинути чи втопитися, коротше якийсь пиздець.
Але це вжеж було не вперше, хоч і не зі мною. Тому я славетний козачок, вирішив цього разу не просрати свою любов та все те виправити. Моє коханнячко наче віддалилось від мене у перспективі, (насправді це був перехід на більш глубокі шари) і я наче дивлюся з тієї річеньки.. а на берегу пагорб, наче курган, могила. А на тому пагорбі лежить стара огидна відьма. Відьма це гарне слово тому далі ворожка. Ця стара пізда, ледь може поворухнутися, але нагло посміхається мовляв все козачику, капець твоєму щастю. А яж насправді Барма, цього стара пизда не врахувала. Я такий легкою ходою гребу на ту могилу і починаю розказувати цій відьмі який я кльовий чувак насправді, бо даремно вона зі мною зв'язалась. При цьому переходжу на поезію, що теж само за себе свідчить. НА глибоких шарах всесвіту всі істоти розмовляють поетично *якщо ви не чули* Підхожу до Старої впритул нахиляюсь щоб її роздивитись, бо навкруги мряка (одна з ознак некроплану) Бабця така класична, вся покручена, ледь дихає, але ж то омана. Я як ваш адріаночелентано беру її двома пальцями правиці за ніздрі, тягну до себе, та щось малоприємне кажу їй у самісінькі очі і тут.. раптом, мене накриває тваринний страх. Такий знаєте липкий, коли ти себе не в змозі контролювати.  Пішла розпаковка другої частини сценарію і я у цьому минулому побачив майбутнє. Майбутнє було хуйовоє чесно кажучи. Той козачок свою дівчину таки звільнив, але те прокляття перейшло на нього, і він стрьомно сканав десь у лісі після битви, коли поранений відповзав.
Хоча вони і побралися та певний час жили разом, щастя вони не напилися. Окрім цього мене пронизав дикий холод, наче я поєднався енергетично з тією Старою. Відчуття не з приємних я вам скажу. У мене вже таке було, саме так ти себе відчуваєш коли тебе отакуЄ некрос. Коротше наклав я в штани конкретно)) добре що в шароварах не видно *ржу*
Але така фігня.. Я ж не якийсь там козачок альоша. Я сам Бармуша. А хто мав справу з Бармою знає, коли приходить страх у мене вмикається не паніка або ступор, у мене вмикається та сама червона сіра кньопочка. При чому це скоріш за все була таки червона, до сірої ми так і не дійшли, бо я користувався кольоровою магією.
Далі веселіше, я ніжно беру ту бабУшку на руки, вона така сухенька, легка та повертаюсь у будинок свого дитинства. Це моє прошарене нічне Я змінило територію на дружню. У бабці починається істерика, бо цієї серії в її кіно не було і вона вже не вийобується, а намагається втекти. Але ж ви знаєте що від Бармуши ще ніхто не втікав)) Що цікаво, як я вже казав це було моє вперше, коли я виганяв злого духа з Родової істоти. До цієї миті у мене була єдина стичка з духом родового відьомства, але я тоді був християнином і це був епік. Це було у реалі, коли до нас на службу прийшов один хмирь (трохи помемуарім) який був начебто прихожанином, навіть хрещеним у воді. У прогресивних лютеран дітей не хрестять, тільки після закінчення неповноліття.  Ну він прийшов зі скаргою мовляв його мучає демон. Але хитросрака не казав який, з'їхав мовляв ви святі вам видніше. Коротше промучались ми з тим демоном години три, не виходить і все. Я вже намагався сповідати того хмиря, все що витягнув що то колдовство та дісталося йому у спадок. Я вже всих своїх відпустив та молився за того "вірянина сам до ранку. Безрезультатно. демон не здавався. За це я дуже потім образився, до речі, на Єгову що гадьониш не підказав що це був ніякий не демон а родовий дух відьмацький. Я розумію що падло приховує ці факти, бо у нього всі духи окрім ангельських  - демони де вони. Але ж ми тоді були напарниками, я ж не на себе працював, на його контору. Коротше бармушу тоді підставили. Тому мені вдвічі приємно за цей реванш. Звісно це було вигнання не в реалі а у сновидінні, але це значення не має, бо хто шарить про що я той розуміє, всім іншим починати з азів, з казочки про коло-лобка та курочку рябу.
Повертаємось.
Я отримав сьогодні вночі величезний досвід у родовому екзорцизмі. Це мене дууже тішить. Бачили би ви зараз мою задоволену пику))  Деяким  моментам і з вами поділюся.  По перше там все пов'язане на стихію води. Я увімкнув воду, яка почала текти прямо по підлозі, потім постелив якісь білі простирадла, на них поклав старушку шапокляк. Вона намагалась вирватись та втекти, але тут стали у нагоді мої навички екзорциста. Як то кажуть талант не проп'єш. Я її накрив чимсь на кшталт силового ковпаку, поки робив всі ці приготування. Потім почав нанаспівувати родові закляття. Я їх вам не буду повторювати, щось типу: течи течи річенька, забери з собою цю хуєту. Тут треба сказати, що справжній екзорцизм, не ця поповська хуйня, ніякої атрибутики та  літургії не потребує це чиста духовна війна, чий дух сильніший той і виграв. Це як ці ваші поєдинки на д-жид-аайських мечах. Але тут було все по іншому, саме ці розспіви  які я читав наче з листа, почали ту ворожку викручувати та ковбасити. Далі як у тих казках вона намагалася перекинутись спочатку на зайчиху, а потім на качку. Якби я оце зараз десь читав як ви, я б поржав, але годину тому мені було не до ржачу. Найскладніше було з качкою бо вона була така якась колюча та піздопротивна, зайчиха була шустра її треба було тіки втримати в колі уваги. а ця подлюка така шалена була. Коротше з цією анімалістикою я буду ще рити бо тема дуже цікава.
Коли ми з бабцею пройшли еволюційний етап качки, вона здалася, козирів у її потріпаному рукаві не залишилось, її наче сплющило та вона розшарилась на дві плоскі фігури, білу та чорну. Чорна чимсь схожа на нафту, але як фотка, вона поплила по поверхні води, лише у її очах був якийсь непередаваний жах та здивування.  Ця пляма злилась у якийсь отвір, а та частина біла що залишилась була ледь жива, я її відніс під якесь дерево.

На цьому все мої молята, любі хлопчики дівчата, як то кажуть - фсємпоможедісцилід, добрийдохтур Бармалід.

Шануймося, бо козацького роду нема переводу!!

ага.. Пи. Си. Совість підказує. Щоб ви розуміли що то вам не сємєчкі. Під час цього махачу у мене були два пробої на фізичне тіло, бо то був не якийсь глюк, то був реальний махач, з реальною ворожкою, хоч і померлою. Якщо б на моєму місці був якийсь школоломаг аля гарипотер, він би принаймні сильно захворів.. двічі.  Так що не беріть шмат який не зможете проковтнути. Це така бармопорада дня.

5 коментарів:

  1. вот это я понимааю многа бкфф...

    ВідповістиВидалити
  2. Барма, а почему в снах я какой то не похож на себя Дневного. Терпила, плюс как то веду себя порой трусливо... просыпаешься и думаешь, как так можно было себя вести?

    ВідповістиВидалити
  3. Яка ж ти глибина,Барма. Хай живе козацький Рід.

    ВідповістиВидалити