вівторок, 13 березня 2012 р.

Все ще вірите у космічний розум?? Бу-га-ґа.

В житті кожної людини приходить час, коли вона починає шукати духовну точку опори. В мене цей романтично-прищавий період давно позаду, саме тому я пропоную вам цю бесіду, може хтось скористається моїми помилками, та збереже свою голівку красивою та неушкодженою))


Я не вірю у космічний розум.
 По перше віра - це дебютна шизофренія, це такий стан коли людина відмовляється від шляху пізнання на користь догматичного, фанатичного самонавіювання. Догми ці вигадали ідіоти з далекого минулого, тому, таким чином людина повертає себе у своєму розвитку до минулого, читай в смерть.
 По друге, сам сабж "космічний розум" є ідеєю притаманною тільки людству, всі інші розумні та не дуже, істоти нашої унікальної планети, цією ідеєю не обтяжені та мовчки йдуть важким шляхом еволюції. Звідки тоді воно виникло, давайте спробуємо розібратись.

 Тре усвідомити принцип віддзеркалення.  Коли ми дивимось у дзеркало ми бачимо своє відображення, але ми не тільки бачимо ми ще щось відчуваємо. Ми відчуваємо потойбіччя. Саме пошуки себе, або когось подібного на нас у потойбіччі і виплекали в решті решт цей мем.
Якщо ми кажемо про космічний глузд, то ми повинні казати ще про космічне безглуздя.
Як би мене спитали на вулиці чи вірю я у космічний розум, я б відповів ось так: навпаки. Безглуздя наша мати, ми з неї народжуємось, ми в ньому живимо, та на старість повністю до неї рідненької повертаємось. Наведу пару прикладів із мільярда.
 Нащо космічний розум знищив динозаврів?? Такі були собі милі тварючки, бігали несамовито, плавали, літали, дуже я їх люблю)) Зараз якась гламурна кіса шаленіє, якщо на неї серане пташка, пошкодили, зачіску за сто баксів, зруйнували імідж та все таке інше, от би я залюбки подивився як би на неї серанув птеродактиль, ото б була потіха)) Так нема, знищило цю красу космічне безглуздя, просто так, хрясь і нема. А може були б в нас ще розумні брати ящерікі.. на мій погляд було б пречудово..
Другий приклад: діти після 14 років, вважають себе розумнішими за батьків. Уявляєте яке безглуздя?? Саме космічного масштабу. Личинка людини яка до цього в рот батькам заглядала та копіювала кожен їх рух та кожне слово, РАПТОМ, отримавши міцний гормональний вприск. починає віддалятись та критикувати те що її породило, хоча у такому віці ще навіть не здатна за себе подбати. Хто це все робить?? Космічний глузд?? Дзуськи, це вона, наша матінко - безглуздя. Я навмисно навів приклади з різних куточків, бо вони скрізь.

Гермес Трисмегист 


 Тут повинен бути ласий шматочок, вумної аналітики на триста сторінок, про створення сучасної западної теологічної культури, яка обрала монотеїзм як основну ілюзію, яка фалічно відзеркалює "Его", та зводить його у ранг "Суперего", БОГА, космічного розуму. Але мені ліньки стучати по клаві, ще цей манікюр незручний.. Як на зло моя грудаста секретутка пішла за молоком, ще мені за це ніхто не платить.. а більшості гомоурбанисів ці речі непотрібні, бо їхнє щастя потикати, нє ні туди.. у айпедика.
Тому я вам так скажу, а ви потім наздоженете, або ні.

Ти мій юний друг і є той космічний розум, який кожен день з останніх сил бореться з космічним безглуздям, намагаючись видратись з її чіпких пазурів. Тому борись, не здавайся, а ми тобі трохи допоможемо.

Пере-моги вам, мої любчики))

Псю: особиста подяка анонімусу який методично плюсує мої пости, космічно не розумію нащо воно, але чомусь приємно))

Немає коментарів:

Дописати коментар