Як вам відомо я самий крутий у всесвіті маг долі, всіх часів та народів, да.. саме так, *скромнінька*.
Магію долі мало хто практикує, тому коли я торив цю тропу, все печенькі дісталися вашому покірному..
Суть цього напрямку у тому що воно як би коронує всі інші стилі, види та школи. Бо яким би ти не був крутим, доля все одно тебе буди мати як вона захоче. Долі бояться навіть Біги.
У кожної істоти є доля, її визначають пращури істоти, напрямок її думок, дії, зовнішній фактор. Ці чотири складові формують програму за якою ця істота буде жити-тужити.
Будова всесвіту така, що в неї нічого не відбувається раптово. Все заздалегідь прораховано, причини, наслідки, всі можливі варіанти.
Рулять всім цим театром декілька типів сил. Розкажу про перші чотири.
Сили першої категорії. (ПК)
Вони використовують енергії натхнення (бажань) тому їх вплив майже не помітний, бо всі нижчі істоти вважають їх волю, своєю, їх думки своїми, та до смерті готові змагатися за це чуже своє.
Сили другої категорії. (ДК)
Вони використовують сумніви, та суб'єктивну волю нижчих істот намагаючись впливати на них таким чином щоб ті грали не за планами ПК, а за їх волею. Звісно сили ПК могли би знищити ДК, але по перше це значило би частково знищити самих себе, по друге ДК роблять їх життя цікавішим.
Сили третьої категорії - це агенти впливу ПК, яких вони використовують для екстреного вторгнення в план буття, якщо вам так хочеться, назвіть їх Аватари.
Аватари створюють силові групи нижчих істот, які об'єднуються навколо якихось ідей. Наприклад національної ідеї, або релігії. Це надає ПК козирі для того щоб кожен раз доказувати ДК що вони нижчі істоти, та їх бажання супротиву та інтриги, це всього на всього реалізоване бажання ПК спорити з собою.
ДК теж неодноразово намагались створити Аватарів, але так щоб воно працювало, воно не працює. Тому за правило ДК намагаються випиляти аватара з плану буття, чим скоріше тим краще.
Сили четвертої категорії (ЧК) далі чекісти.
Це невеликі угруповання, (якщо не рахувати СІРЕ), які мають сепаратистські настрої, та намагаються вийти з під влади ПК, ДК, Аватарів. Тому вони тролять всіх. Як ви вже здогадалися ваш покірний - чекіст)) Це насправді не зовсім так, бо я сірий, а у Сірості свій унікальний формат, який зрозуміти можуть тільки ініційовані сірі, так що навіть не намагайтеся, але так, по всім ознакам я чекіст. Наразі наші підтримують Ієрархію Рода, але взагалі сірим все як тому солов'ю. Найвища ціль у чекістів - отримати право на створення своїх світів. виграти щоб вийти з гри. Не дуже завумно пишу??.
Не треба фокусуватись на людстві, людство лиш незначна доля істот які грають у цьому театрі.
Таке.. Тепер уявити все що я вам розповів (по страшному секрету) у вигляді живої трьохмірної мапи, де всіляки вогники майорять, нитки в'яжуть павутиння, все оте шавєлиццо дихає та пердить, жре, сре, кохається, народжується=помирає..
ты идёшь на работу,приходишь с работы постебенно забывая откуда и кто ты, постоянно ...
Це серйозний бізнес я вам скажу.. Що з цим всим ро-блять маги долі?? Їх завдання прокласти маршрут, а потім цим маршрутом, з мінімальними витратами та максимальними прибутками просунутись. Враховуючи все. Це дуже важко насправді, бо поза правилами завжди важче грати.
Якось так.. якщо виникнуть питання, може щось і скажу.
Магію долі мало хто практикує, тому коли я торив цю тропу, все печенькі дісталися вашому покірному..
Суть цього напрямку у тому що воно як би коронує всі інші стилі, види та школи. Бо яким би ти не був крутим, доля все одно тебе буди мати як вона захоче. Долі бояться навіть Біги.
У кожної істоти є доля, її визначають пращури істоти, напрямок її думок, дії, зовнішній фактор. Ці чотири складові формують програму за якою ця істота буде жити-тужити.
Будова всесвіту така, що в неї нічого не відбувається раптово. Все заздалегідь прораховано, причини, наслідки, всі можливі варіанти.
Рулять всім цим театром декілька типів сил. Розкажу про перші чотири.
Сили першої категорії. (ПК)
Вони використовують енергії натхнення (бажань) тому їх вплив майже не помітний, бо всі нижчі істоти вважають їх волю, своєю, їх думки своїми, та до смерті готові змагатися за це чуже своє.
Сили другої категорії. (ДК)
Вони використовують сумніви, та суб'єктивну волю нижчих істот намагаючись впливати на них таким чином щоб ті грали не за планами ПК, а за їх волею. Звісно сили ПК могли би знищити ДК, але по перше це значило би частково знищити самих себе, по друге ДК роблять їх життя цікавішим.
Сили третьої категорії - це агенти впливу ПК, яких вони використовують для екстреного вторгнення в план буття, якщо вам так хочеться, назвіть їх Аватари.
Аватари створюють силові групи нижчих істот, які об'єднуються навколо якихось ідей. Наприклад національної ідеї, або релігії. Це надає ПК козирі для того щоб кожен раз доказувати ДК що вони нижчі істоти, та їх бажання супротиву та інтриги, це всього на всього реалізоване бажання ПК спорити з собою.
ДК теж неодноразово намагались створити Аватарів, але так щоб воно працювало, воно не працює. Тому за правило ДК намагаються випиляти аватара з плану буття, чим скоріше тим краще.
Сили четвертої категорії (ЧК) далі чекісти.
Це невеликі угруповання, (якщо не рахувати СІРЕ), які мають сепаратистські настрої, та намагаються вийти з під влади ПК, ДК, Аватарів. Тому вони тролять всіх. Як ви вже здогадалися ваш покірний - чекіст)) Це насправді не зовсім так, бо я сірий, а у Сірості свій унікальний формат, який зрозуміти можуть тільки ініційовані сірі, так що навіть не намагайтеся, але так, по всім ознакам я чекіст. Наразі наші підтримують Ієрархію Рода, але взагалі сірим все як тому солов'ю. Найвища ціль у чекістів - отримати право на створення своїх світів. виграти щоб вийти з гри. Не дуже завумно пишу??.
Не треба фокусуватись на людстві, людство лиш незначна доля істот які грають у цьому театрі.
Таке.. Тепер уявити все що я вам розповів (по страшному секрету) у вигляді живої трьохмірної мапи, де всіляки вогники майорять, нитки в'яжуть павутиння, все оте шавєлиццо дихає та пердить, жре, сре, кохається, народжується=помирає..
ты идёшь на работу,приходишь с работы постебенно забывая откуда и кто ты, постоянно ...
Це серйозний бізнес я вам скажу.. Що з цим всим ро-блять маги долі?? Їх завдання прокласти маршрут, а потім цим маршрутом, з мінімальними витратами та максимальними прибутками просунутись. Враховуючи все. Це дуже важко насправді, бо поза правилами завжди важче грати.
Якось так.. якщо виникнуть питання, може щось і скажу.
*ты идёшь на работу,приходишь с работы постебенно забывая откуда и кто ты, постоянно ...* - угу ресурсу остается только на простейшие жизненные функции.. хитро продуманная система.. вырваться крайне сложно..
ВідповістиВидалитиБарм, а даосы с их чжун-цзы, лао цзы к светлым отсятся?
ВідповістиВидалитиВ большей степени язычество, в китайском варианте.. братья наши меньшие были склонны к различного рода инсинуациям. Так же нужно учитывать что Китай практически всегда был империей, где неравенство было закреплено духовно, поэтому не могло не сказатьс на Мифе.
ВидалитиЛао более интересная личность, потомучто больше мистифицирована. Мне нравиться некоторые паралели с Христом, можно отследить трансформацию мема - чудесное рождение + Борьба с Царем диких, ну очень диких абизян)) Такой себе индокитайский апгрейд Волоса=черта=диавола.