середа, 14 грудня 2011 р.

Чому спекуляції продаються краще??


 Для того щоб відповісти на це запитання, пропоную звернутися до слов'янської міфології. Наші пращури стверджували що Всесвіт збудовано з чотирьох вимірів 

Права
Нава
Ява
Слава

В нашому контексті нас цікавить Нава та Ява. Два виміри до яких сьогодні застосовуються більш розповсюджені поняття Астрал та Реал. Працює це наступним чином - ті явища які можуть достатньо ущільнитися проявляються в Яві, ті що не можуть повертаються у Наву, яка являє собою своєрідний банк даних напряму пов'язаний з психікою людини. Нава це вимір який наповнений тонко-матеріальними істотами, душами померлих, різного роду архетипами тощо. Наву люди відвідують уві сні, в своїх мріях, або у особливих змінених станах свідомості. Також Нава пов'язана з колективною свідомістю людства. Всі слова що мають корінь Нав/Нов тим чи іншим чином пояснюють навські явища або процеси. Наприклад слово "нове" - те що прийшло з Нави.

Йдемо далі. На що психіка людини реагує активно (позитивно чи негативно не має значення) Вона реагує активно на важливі речі. Вони є максимально енергонаповненими. Це якби ви знаходились у холодному приміщені, то всі підійшли би до батареї, щоб погрітися. Наприклад візьмемо фрукти. Вони є майже єдиним джерелом важливих вітамінів, тому вони смачні для людини та викликають масу позитивних свідомих на несвідомих відкликів у психіці. Тому "фруктова" тема дуже популярна у рекламі як спекуляція.

Тепер головне!! Чому істина не така популярна як спекуляція?? Тому що Істина (Права) потребує адекватного, важкого енергообміну. А спекуляція  не потребує, достатньо легкої взаємодії на фоні того що всім насправді на все начхати. Наприклад. Серйозні почуття вимагають серозних рішень у своєму житті, коли люди складають шлюб, народжують дітей, все це дуже жертовне рішення. Набагато простіше обмежитися легесеньким зляганням, ніхто нікому нічого не винен, труляля та траляля. Таким чином утворюється все інше в ото-чую-чому нас світі, підробка завжди легша, безтурботніша, дешевша за оригінал.

Кому воно потрібно?? 

А знаєте що що буде з цим всим легковажним, навіяним?? Не знаєте, а я вам не скажу))
 Всякая рекламная блядь постоянно шото продает.. Наебует сцука постоянно. БО две силы рулят щас современнім миром, блядь и потреблядь. Єто отєц и сын современной веры всех народофф. Если ещо двацать, двацать лет назад ценностю являлись такие проблемы как ум, честь, идея. Сегодня "эта хуйня" Никому не нужна, сегодня в цене одно: попу-лярвность. Кто может больше претянуть на себя внимания биомассы. лайкоф, фаловерофф, пч, электората, тот и бох, трахтибедох. Пусть ты самое страшное в мире уебище - Lady Gaga, если на тебя дрочат тыщи, фсе, ты в шикалади.

Кому ано нужно?? Правильно никому, но пипл хаваед. Чем "легче" хуэта, чем меньше букафф, мыслей, усилей а больше пидарских саплей тем лутще продаеццо. поцчему так?? Патамушто блядь разложение, разлогаться (тратить деньги/энергию) приятнее чем созидать, потеть, мучаццо. И это зло. Есть канешна сичас единичные случае призывающие к усилиям над собой, обществом, тем тупичком комунизьмы в который забрело человечество, но галаса те все реже и все ближе к тустыне.

Шо делать?? Вот шо - гриби не туда. Видешь куда все гребут - туда не греби. Это простоэ правило поможет вам в двух важных эволюциях. Вопервых ты будешь вынужден думать, а это хорошо, и во вторых качать мышцу души своей, мышцу мозга головного и нетолько. Если не здашься этим блядям-пидарасам, то може  и придумаешь чего хорошего себе и своим близким. Такто!!


Барма повелеваед: бери хардвей и не сцо!! Нас хоть и не много но мы уже в тильняшках и все больше генетически отличаемся от биомассы, этих недолугих неондертальцафф с покупательской карзиной в затекших руках, с блуждающим взглядом. Им гразит неминуемая гибель в жерновах эволюции. А ты таким нибуть, по настаящему не буть а не какбы.

Вождь все сказал.

Немає коментарів:

Дописати коментар