четвер, 1 грудня 2011 р.

Бармаплюшка

Сьогодні я вам розповім один секрет, який докорінно змінить алгоритм ваших соціальних обмінів.

Були у моєму житті дівчина М та хлопчик Л. Можна сказати, що в нас був такий собі любовний трикутник  Між собою вони мали складні відносини, хоча їм це не заважало, наприклад мати секс тощо. Л казав мені на М: вона шлюха, ось побачиш одного разу вона тебе зрадить. М казала що Л "пездуховнає бідло".  Але я вірив у найкращі якості їх душі та тримав свій курс вперед та вгору.
В кінці кінців М мене зрадила та виявилась шлюхою, Л як "пездуховное бідло" не бачить у своєму житті нічого окрім грошей та примітивних тваринних радощів. Їх "правда" стала для них суворим вироком. Я напроти, вже сьогодні, можу жити у всесвіті, який створив соєю волею, звісно з деякими обмовками, але зовсім по іншому ніж звичайні смертні. Кожен залишився зі своїм скарбом.

"Мораль сей басни такова"

Не розпорошуй себе на соціальні конфлікти, йди своїм шляхом, ті люди які дійсно гідні честі мати з тобою спілкування, назавжди залишаться із тобою, а ті хто є зайвими відпадуть, захлинаючись своєю кривдою. Може хто скаже що це банальна річ, та ви так завжди робите?? Тоді розкажіть мені як це працює, та чого ви досягли завдяки наслідуванню цієї істини.


11 коментарів:

  1. Читала вчера ночью твой этот пост. С этим переспала))))
    По поводу человеческих связей... я как-то пришла к выводу, что есть люди навсегда, а есть на время. Причем " навсегда" это не про вечные отношения, а про ту степень влияния, котиорую мы друг на друга оказываем. Мы можем однажды встретиться со случайным попутчиком и эта встреча изменит жизнь. это навсегда. Это то, что "встраивается" в структуру событий, как ген.
    Сейчас такая фраза пришла в голову. Люди, которые " навсегда " - создают новый фрактал в нашей структуре. ну, или инициируют его создание.

    А еще. Я вот как-то чувствую такие " ключевые" моменты. Когда точно знаешь что вот прямо сейчас все уже закончилось и дальше ничего уже нету в отношениях. То есть потом можно продолжать отношения с человеком, но они совершенно другие. Причем "другие" могут быть с разным знаком.

    ВідповістиВидалити
  2. дада, хотя в моей жизни на всегда не раз оказывались на время

    ВідповістиВидалити
  3. в моей жизни также, кстати... но разве можно кусок структуры убрать?)

    ВідповістиВидалити
  4. можно фсе. зависит от технологий уборки, другое дело надали

    ВідповістиВидалити
  5. если мы говорим о " создании" фрактала, то как и трансформируй кусок, инфа созданного останется.
    Вот именно, надо ли убирать созданное. От чего зависит это " надо"

    ВідповістиВидалити
  6. много чего гиде остаеццо, но не все живет.

    Тема длинная и сложная, все зависит от преследуемой цели. Для миня например удалить смертность - надо, а для кавота главная мотивация, коротче сложно фсе

    ВідповістиВидалити
  7. Барма, я последние пару месяцев на теме смертности - удовольствия зависаю жестко. Интересно с зависимыми работать. Но смутно представляла себе масштаб бедствия.

    ВідповістиВидалити
  8. а шо тут прицтавлять чуть менее чем все население єтой вашей планеты

    ВідповістиВидалити
  9. я была более оптимистична... точнее, я думала, что этот вид наркомании хоть чуточку управляем. а это просто жесть!

    в общем, действительно тема сложная и другая.

    ВідповістиВидалити
  10. твоя мораль нагадала мені тата)))
    ну дослівно таке каже - всі, хто нафіг не нужен, відпадуть, відсіються і опше.. може ти - то мій тато?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дщєрь мОя)) наши татомами це природа, бармуша ії тільки відкоригував трошечкі

      Видалити