понеділок, 21 листопада 2011 р.

Ганьба порожнечі


Продовжимо наші легкі та приємні роздуми про Україну))
Усі ми страждаємо від зла, та єдиний шлях яким можна позбутися цих страждань  - викоренити це зло.

- Яке зло??
- А таке що нам заважають жити.
- Хто??
- Москалі та підараси.




А чому саме вони?? Тому що це є вісь Зла. Москалі не можуть насолоджуватись собою, бо в них у душі порожнеча. Тому вони повинні весь час щось, а частіше когось їсти. Самих себе вони за це ненавидять,  але нічого з цим поробити не можуть. Тому їм завжди треба щось поглинати, чужі душі, території, бізнес тощо, залишаючи по собі голодомор та руйнацію. Це такі істоти, та грець би із ними, якби не підараси. Підараси це не геї, це такой тип людей, які бажають щоб їх зґвалтували всраку. То що для більшості людей вважається наругою, для цих божих створінь є насолодою та вони цього дуже прагнуть. Як це сталося, я сьогодні казати не буду, читайте "бложек", я якось напишу. Сьогодні я розповім як з цим боротися. Боротьба має йти по декількох напрямках.

1. Вбий підараса в собі. Як це?? Ось Як - ніколи не кажи хуйні на себе та на Україну. Завжди знайдеться хтось, хто зробить це за тебе. Кажи тіки хороше, та перспективне. Це може здатися дивним, але так це працює. Можна міркувати о недоліках, обговорювати їх, але НІКОЛИ не знецінюй себе та Національний Дух. Це є злочин, і усі злочинці, за таке будуть покарані, я гарантую це)).  Все ясно??

2. Вбий підараса у ближньому. Якщо бачиш падлюку (від слова падло) яка обісрала Україну чи українців, неважливо за що, ніжно так попередь: не кажи хуйні, не будь підарасом. Якщо падлюка не зрозуміє, стисло але суворо поясни диспозицію та наслідки. Якщо і це не допоможе, переходь до п.3

3. "Вбий пидараса" Я ніяким чином не закликаю вас до протиправних дій, або до насильства, ви самі собі знаєте що робити, не гірше за мене. Але якщо підарас неосудний, зроби все щоб його зупинити - звільни з роботи, забань у блог-сервісі, вкради в нього сніданок)) зроби щось, щоб відтяти у нього хоча б трохи життєвої сили. Все ясно??

Чому підараси такі шкідливі?? Бо вони люблять та хочуть москаля на нашій землі. Бо кажу, що вони збо-ченці та по іншому не можуть.

Наснаги!!

Чекайте на продовження бесіди з назвою: "Де три там два" або шукайте по тегу "Україна"

2 коментарі:

  1. А я москаля в собі вбила. Татко в мене з Архангельську (не знала б і не бачила) а матуся з Кіровограду .Весь час відчувала якийсь подвох і останні роки нарешті правда зі мною (і чоловік прокинувся і дитину навчаємо наших традицій). Можливо це мій шлях . А тобі Барма дякую ! добре діло робиш. Здоров;ячка і наснаги!

    ВідповістиВидалити