пʼятниця, 11 листопада 2011 р.

Тваринні патерни у поведінці людини


ДАЛЬНОВИДНАЯ СОРОКА


Изнемогая от тяжелых ран,
К своим трущобам отступал Кабан.

     В чужие вторгся он владенья,
Но был разбойнику отпор достойный дан,
Как поднялось лесное населенье…
Сороке довелось в ту пору пролетать
Над полем боевых событий.
И - кто бы ожидал такой сорочьей прыти! -
Сорока, сев на ель, вдруг стала стрекотать:
"Так, так его! Так, так! Гоните Кабана!
Мне с дерева видней - он не уйдет далеко!
Я помогу, коль помощь вам нужна.
А вы еще разок ему поддайте сбоку!"
"Дивлюсь я на тебя. Ты только прилетела, -
Сказал Сороке Воробей, -
А стрекотней своей, ей-ей,
Всем надоесть уже успела!"
"Скажи, мой свет, -
Сорока Воробью в ответ, -
Что толку, если б я молчала?
А тут придет конец войне -
Глядишь, и вспомнят обо мне
Да скажут где-нибудь: "Сорока воевала!…"
***
Сороке выдали медаль.
А жаль!
С. Михалков 1945

Сдецтва любил єти всякие сказачки, басенки, и прочую народню мудрасть. Родители были класическими гомосовьетикусами, хотя и хорошей интилигентай пароды. А вот дед был что надо, многому чего я в этой жизни паимел то это благадаря ему. И хотя я как любой киевлянин, и не только.. вырас в расиськамовней среде, шоб иё подняло та гепнуло, дидусь мой був щирий нацыоналисть. Ненавидел комуняк жыдив и прочих цыган, спылкувався суто мовою, за редкем исключениям. Таким исключениям была русская литиратура. Частенько он брал с нашей библиатеке книжоначку и мне читал. Так та. Яконечно предпачитал его рассказы про козаков, характерников, наших предкофф и прочее калдафство. Но и басне меня потишале нехило. Сичасто я подрос трошке, та ишо меньше но всетаке паумнел, и вот, вуала. Все эти ваши басенке про кита та кишку, ништо иное как децкее попытке народнай мудрасти праникнуть в тайне психологии поведения пчелавечка, фрактальнинька так.. Вот вы нампример гаварите там, "сео и смм", эффективней пиар и пр. а вот ано што на самам деле - Сарока ваевала. И долга вы так собираетесь жыть??

****
У зв'язку з тим що сучасна освітянська мафія, робить усе щоб перетворити дітей на дебілів, сама ідея чомусь навчитись у закладі навчання має все менш прихильників. Додайте ще можливось низькоякісного доступу до відповідей через інтернет, та генетичне виродження людини по причині відсутності природнього відбору. Що ми маємо?? Ми маємо повне отупіння мас. Як воно проявляється?? Поведінка, коло інтересів стає більш примітивним.  Одноманітне проводження вільного часу, знецінення родинних традицій, короче кажучи ре-єволюція соціальної поведінки від більш складної до спрощеної. Цей процес незворотній, його корені знаходяться в глибокий сивій давнині, тому нам залишається лише спостерігати. А це буває часом, дуже скучно. Є у нашого брата психолога така професійна вада.. нам скучно жити. Це як у режисерів які не можуть нормально сприймати кіно, бо дивляться не саме кіно, а як воно зроблене. Таким чином професіонали бачать з чого зроблене життя, поведінка індивідуума або спільноти. Поведінка ця майже завжди передбачувана.
Звісно існує безліч метод як з цим боротись, але.. але, але. До чого ці нюні у вашу велику жилетку, мої шановні читачі?? А ось до чого: якщо ви не боїтеся того що написано зверху, то можете теж піти шляхом вивчання поведінки, в першу чергу своєї, потім своїх близьких, а потім вже і дальніх, наприклад ректора Поплавського)) Ви насправді будете здивовані, наскільки поведінка людини примітивна по суті. Наведу такий приклад. Ви всі бачите усілякі передвиборчі пафосні програми нашої еліти, але мало хто розуміє що у сучасному суспільстві, для того щоб отримати квиток угору треба мати одну єдину рису. Треба мати хижацький інстинкт - чітке розуміння того, кому треба показати ікли, а кому підібганий хвіст. Все.. більш нічого не треба. Трохи дивно)) справді?? Але мабуть ви не один раз питали себе, чого серед "еліт" так багато бидла?? Відповіді часто знаходяться на поверхні. Пошукаєте по тегу: мова тіла хижаків, ці знання можуть статися вам у нагоді. Бажаю успіху. 

10 коментарів:

  1. чего-то не верится мне, Барма,что люди тебя не удивляют)

    ВідповістиВидалити
  2. миня и букашке удивляют.. так што мне жиниццо на ней??)) Удивление тащемто ваще ричь супьектифная.. В внешнему малоотносящаяся, как твои ас-социации.. А так да все предельно уныло и предсказуемо.

    ВідповістиВидалити
  3. не жиницо , а удовлетворение получать.

    * я чет не очень развиваю тему именно человеческого социального поведения как усложненного фрактала животного поведения. Все больше для описания индивидуальности использую. Надо для групповой динамики применить.

    ВідповістиВидалити
  4. мине ужо позна получать я иво и так получил уже, кайфую сам от себя

    ВідповістиВидалити
  5. угу, рассказывай))) ничто человеческое тебе не чуждо)

    ВідповістиВидалити
  6. чуждо чуждо, вот например ты не думала что у человекофф есть удивительная чирта все самое хорошое превращать в говно??

    ВідповістиВидалити
  7. я вообще-то про удовольствие говорила....
    а вот хэндмейкеры, оказывается, сила - из говна делают конфеты)

    ВідповістиВидалити
  8. это уже не челавеческае получаеццо, а выборочно человеческае.. так што нинада тут)) вежливасти.

    ВідповістиВидалити
  9. выборочно - это ж " случайные мутации"

    ВідповістиВидалити
  10. неа, выборочно это когда хотят обмануть, протащить "подковром, свои скрытые мотивы.

    ВідповістиВидалити