вівторок, 8 листопада 2011 р.

вПеред-бачення



 Коли автори фільму "Особлива думка" ще ходили у штанці, Бармочко розробив, та ефективно використовував вчення про ОВН та ОНН - області з високою та низькою напругою простору. Прихильники мого таланту це добре пам'ятають, деякі вже не одноразово врятували себе від неприємностей, завдяки цьому вченню.


Суть його полягає у тому що поведінка людини є вторинною по відношенню до стану простору. Якщо там є "висока напруга", там обов'язково станеться щось лихе. Неважливо що, пограбування, катастрофа, тощо. Якщо це застосувати до криміналу, це б дозволило ввести у країні превентивну поліцейску практику, запобігати скоєнню злочинів, а не витрачати кошти вбитого платника податків, на розслідування його ж вбивства. Але кому це потрібно?? Тому рятуйтесь хто може, а я вам скажу як. В якості прикладу читати тут: http://bit.ly/udcyyW. Американці разробили таку карту у Санта Крус. На жаль вона не  є точним передбаченням, це всього на всього статистика, але вона дає розуміння того про що я. Якщо ви не маєте екстрасенсорних здібностей, та не можете бачити у 4D, то ви на решті можете хоча б уявити як воно виглядає, саме так як на зображенні зверху.  Якщо людина може таке відчувати, то їй достатньо оминати ці області. Таким чином ймовірність того, що з нею відбудеться лихо, скоротиться у сотні разів. Також це стосується не тільки пограбування, але й усіх інших неприємностей. Бажаю успіху.
 Когда человек говорит о том что с ним произошла неприятность он часто использует своеобразные ёпитеды. Если бы люди хоятбы интересовались смыслами слов, то возможно их эволюция ускорилась в разы. Ты попал?? Куда, почему и т.д. 
Все вы помните прекрасно мое учение об ОВН и ОНН. Молодцы вдвайне если использкуете. Расскажу вам за это стори, как я спас жисть пасажЫрам одного самолета. Дело было гдета в2003 году, я летел в Днепр по сурьезным бизнесАм. Проверять линии сутьбы в то время для меня стало уже привычкай и вот зайдя на них обнаружил неслабый ОВН. Думал было уже завернуть с рейса, но зайдя ещё раз, почуял что дело можно исс-править. Поятия что буде я не имел, пёр чисто по чуйке, соотвецтвенна паймал неслабую адреналиновую дозу. Как толко сел в салон, захотелось сесть у окна. Был эта Як40, его какраз заправляли, баки в крыле. Вот там заправщег заправел *трусы в зад* а крышычку бинзабака не. Его ктото позвал, и он так и уехол, Две крышки так и остались сиротлива лижать на крыле. Ну самолет тронулся, и я обратовался, что вот она загагулина, больше нам ниче не угражает. Позвал стюардесу, нежным голосом ей предлажил взглянуть на крыло самалета. Дамачка паблиднела, и невернай паходкай ламанулась к пилоту. Тот самолет остановил, вылез через люк на крыло и закрыл бинзабак. Кагда по посадке все хлопали пилоту спасибки за то што не разбил, я был полан глубокава тщеславия што мол часть этих аплядисментафф по праву принадлижит мне. И тока стюардесса предана сматря мне в глаза знала в чем дело. Вот так скромные суперкалдуны стоят на страже вашего покоя, *блять где мой плащч* мои дагагие тилизрители. Вопщим думайте галавой - избавьте свою жопу от нагрузки. Всем пгивет!!


Немає коментарів:

Дописати коментар